نخستین همایش مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان امروز در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جواد تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در آیین گشایش نخستین همایش مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان در شیراز با اشاره به فعالیت ٢ هزار سازمان مردم نهاد (سمن) مریوط به جوانان در کشور، گفت: برای رسیدن به استاندارد جهانی، باید شمار سمن‌های جوانان به ۶ هزار تشکل افزایش یابد.

وی افزود: در حال طی مراحل قانونی هستیم تا مجمع ملی سمن‌ها با دستور رئیس جمهوری به رسمیت شناخته شود.

تندگویان ادامه داد: با توجه به ضرورت پاسخگویی منتخبان سازمان‌های مردم نهاد جوانان به این سمن ها، انتظار می‌رود افرادی که ضمن شناخت از حوزه جوانان بتوانند ارتباط و تعامل خوبی با دستگاه‌ها و سازمان‌ها برقرار کنند، در این عرصه ورود کنند.

مسئول ستاد برگزاری این همایش گفت: هدف از برگزاری این مجمع تصویب اساسنامه و تشکیل رسمی مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد است.

علی رضایی افزود: اساسنامه در شش کارگاه تخصصی مورد بررسی و ارزیایی قرار می‌گیرد و سپس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و چند تن از نمایندگان مجلس در مراسم اختتامیه به تصویب می‌رسد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز اظهار کرد: در مجمع‌های این همایش ۳۰۰ نفر از منتخبان سازمان‌های مردم نهاد سراسر کشور شرکت کرده اند.

رضایی تصریح کرد: این همایش هفتم بهمن در سالن شهید قاضی استانداری فارس با تصویب اساسنامه پایان می‌یابد.
انتهای پیام/ر

آغاز به کار همایش سازمان‌های مردم نهاد جوانان در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار