محسن بهشتی گفت:دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی کارنامه انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای 39 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل‌های امروزی است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ محسن بهشتی، معاون عمرانی استاندار قمدر نخستین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استانداری قم اظهار کرد: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداشت ارزش‌های آن، موضوع بسیار مهمی است که همه باید برای آن تلاش کنند.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازخوانی کارنامه انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای 39 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل‌های امروزی عنوان و خاطرنشان کرد: بیان این خدمات و دستاوردها، زمینه را برای افزایش شور و نشاط و امید افزایی در جامعه مهیا خواهد ساخت.

معاون عمرانی استاندار قم با اشاره به آغاز به‌کار ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قم با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: ستاد دهه فجر استانداری هم یک تشکیلات درون سیستمی است که کار برنامه ریزی و احصاء لیست پروژه‌های آماده افتتاح دستگاه‌ها و نیز هماهنگی دیدارها و جلسات عمومی استاندار و مدیران استان در ایام دهه فجر را بر عهده دارد.

بهشتی لیست پروژه‌های قابل افتتاح استان در دهه فجر را مورد اشاره قرار داد و افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده، امسال هم طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خوبی در این ایام افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

احد جمالی وحدت، همدلی و هم افزایی را پیام و دستاورد مهم جشن‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:امیدوارم در پرتو حضور و مشارکت فعال، گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم در برنامه‌های ایام الله دهه فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، شاهد تجلی این پیام باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم هم در این جلسه با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی و احزاب و گروه‌های سیاسی استان باید از فرصت دهه مبارک فجر به شکل مناسبی، برای به تصویر کشیدن جلوه‌های کارآمدی نظام و دولت و تقویت وجوه وحدت آفرین در جامعه استفاده کنند.

انتهای پپیام/ت

دهه مبارك فجر فرصت مناسبی برای افزایش شور و نشاط و امید افزایی در جامعه

برچسب ها: سرویس سیاسی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار