به‌روزرسانی جدید هواوی P9 دوربین پرچمدار قدیمی این کمپانی را بهبود می بخشد.

//

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به‌روزرسانی هوآوی P9 بهبود دوربین و بهینه‌سازی را اضافه می کند.

هوآوی P9 حتی دو سال پس از ورود به بازار همچنان به بهبود نرم افزاری خود ادامه می‌دهد و با اینکه هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این پرچم‌دار اندروید 8 OREO را دریافت می‌کند یا خیر هوآوی پشتیبانی از گوشی را ادامه می دهد.

به‌روزرسانی جدید P9 در حال حاضر به مدل بین المللی رسیده است که چند ویژگی مانند Highlights و تصویر متحرک را به ارمغان می آورد و به کاربران اجازه می دهد که تصاویر را با کلمات کلیدی در گالری جستجو کنند (مانند موقعیت مکانی،روز و نام آلبوم).

قابلیت جدید عکس حرکتی کاربران را قادر می سازد که در حالت استاندارد عکس های پویا بگیرند.گذشته از این، به‌روزرسانی قابلیت جدیدی ارائه می دهد که می توانید خلاصه لحظات در یک آلبوم یا یک ویدئو را در گالری ببینید.

یک قابلیت جدید نیز اضافه شده است که به صورت خودکار سیستم های به‌روزرسانی شده بین ساعت 2 تا 4 صبح نصب می کند. البته در صورتی که گوشی هوشمند در حال استفاده نباشد، برخی از بهینه‌سازی به تنظیمات و پیشنهادات مربوط به بازتاب آینه برای سلفی‌های بهتر طراحی شده است.

انتهای پیام/

به‌روزرسانی جدید p9

برچسب ها: هوآوی ، اخبار فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
کیفیت دوربین ها را افزایش دهید