عالی پورگفت:مجتمع‌های گردشگری که درکنار روستاهای استان ایجاد شود،مورد پشتیبانی مدیران استان قم است واداره کل میراث فرهنگی نیزازاین مجتمع‌هاحمایت می‌کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛یونس عالی پور،معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم،با اشاره به راه توسعه استان قم اظهار کرد: راه توسعه استان گردشگری مذهبی و زیارتی است و بخشی از این گردشگری در شهر قم و بخشی دیگر در مزار امامزادگان در روستاهای این شهر است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در روستاهای استان قم وجود دارد و باید این ظرفیت‌های توسط دستگاه‌هایی همچون اداره کل میراث فرهنگی استان به مردم به خصوص سرمایه گذاران معرفی شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: از چند سال پیش مناطق نمونه گردشگری در استان مطرح شد و 12 منطقه نمونه گردشگری در قم داریم. ظرفیت‌های گردشگری در مناطق روستایی استان شناسایی شده و برخی از مناطق گردشگری قم برای سرمایه گذاری آماده است.

عالی پور با اشاره به وجود مجتمع‌های گردشگری در استان قم اظهار کرد: مجتمع‌های گردشگری که در کنار روستاهای استان ایجاد شود، مورد پشتیبانی مدیران استان قم است و اداره کل میراث فرهنگی نیز از این مجتمع‌ها حمایت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از سرمایه گذاران برای توسعه روستاهای استان قم استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

گردشگری مذهبی راه توسعه استان قم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار