امام جمعه گچساران گفت:راه نفوذ دشمن را با حل مشکلات مردم برطرف کنید / دشمنان می‌خواهند مردم از مسیر اسلام خارج شوند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛امام جمعه گچساران گفت: مسوولان با تلاش مشکلات کشور را حل کنند و منافذ را برای دشمنی، دشمنان ببندند، و بحث بیکاری، گرانی و رسیدگی به امور محرومین و فقرا را به جد پیگیری کنند.


حجت الاسلام سید امین اله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گچساران با توصیه به تقوای الهی به مومنین و نمازگزارن اظهار کرد: مومن باید بداند راه رسیدن به خدا داشتن تقوا است. مومنان باید تلاش کنند با کمک همدیگر مشکلات را حل نمایند و این که بگویند هر کس راه خود را برود در نزد مومنین نباید جایگاهی داشته باشد.


وی با اشاره به فرمایشات امام صادق (ع) افزود: این امام می‌فرماید، اگر می‌خواهید مورد رفعت، بخشش قرار بگیرید باید این شرایط را رعایت کنید.


حجازی تصریح کرد: باید تلاش کنیم با اتحاد، انسجام و برادری در کنار هم موفق باشیم.


امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به بیانات امام راحل، عنوان کرد: مردم ایران با قیام خود نام خود را در صف اول مجاهدان اسلام ثبت کردند و این موجب افتخار مردم سرزمین است.


حجازی ادامه داد: ملت ما با مبارزه و تقدیم خون جوانان در صف اول مجاهدان قرار گرفته و این ملت باید به توصیه‌های امام عمل کنند که فرمودند باید با تمام قوا در مقابل دسیسه‌ها مقابله کنند.


خطیب جمعه گچساران با اشاره به دیگر بیانان امام راحل گفت: تا خدا با شما است احدی جرات و توان مبارزه این را ندارد تا در مقابل شما قرار گیرد.


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: روح شجاعت، ایمان و فداکاری موجب می‌شود دشمن نتواند به هدف خود برسد.


حجازی افزود: در طول این چهل سال دشمن به انواع مختلف تمام توان خود را به کار برد و تا کنون نا امید و مایوس شده است.
وی ابراز کرد: همه دنیا تلاش کردند تا این انقلاب به پیروزی نرسد ولی نتوانستند زیرا ملت دیدگاه و تفکرش بر وحدانیت خداوند، توحید ، معاد و امامت بود.


حجازی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با ایجاد تفرقه دولت و ملت را به جان هم بیاندازد و ما باید به توصیه های قرآن،ائمه اطهار علیهم السلام ،امام(ره) و مقام معظم رهبری دقت کنیم و آویزه گوش قرار دهیم و در عمل بکار ببریم تا دشمن مانند همیشه ناکام بماند.


حجازی گفت: دشمنان هر روزی به نوعی فتنه می‌کنند و اخیرا هم تلاش کردند که فتنه ۸۸ را تکمیل کنند، سخنگوی احمق دولت آمریکا و برخی دولتمردان آمریکایی از دولت قبلشان نیز انتقاد کردند که چرا در حمایت از جریان فتنه ۸۸کوتاهی شده است.


خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: باید توجه داشت که دولت قبلی آمریکا در فتنه ۸۸کوتاهی نکردند و تمام تلاش خود را بکار بستند تا ملت ایران را به زانو در بیاورند و گروه فعلی دولتمردان آمریکا هم کوتاهی نکرده‌اند و تمام توان خود را علیه نظام اسلامی به کار می برند،اما هردو گروه احمق و ضعیفند چون مامن و پناهگاه ملت ایران خداوند است.


حجازی ابراز کرد: لازم است درس دشمن شناسی را به خوبی بیاموزیم و حواسمان جمع باشد و در زیر پرچم ولایت، متحد، منسجم و یکپارچه با هم و بصیر و آگاه در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.


وی تصریح کرد: ملت ایران آگاهند، دشمنان می‌خواستند، شیرینی و حلاوت ۹ دی را در کام ملت تلخ کنند و این ترقه بازی‌ها را ایجاد کردند و اسمش را هم صدای مردم گذاشتند اما در واقع مردم در ۱۴ دی آمدند و گفتند صدای ما این است.


امام جمعه گچساران گفت: در ۱۴ دی ماه ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند و گفتند این صدای ملت است،بنابراین از تک تک ملت ولایی ایران اسلامی خاصه از مردم ولایتمدار شهرستان گچساران تشکر می‌کنم.


حجازی اظهارکرد: دولت و ملت، متحد، منسجم در مسیرولایت با اقتدار و محکم‌تر از گذشته دشمنان را ناکام خواهد کرد وهمه ملت از دولت، نیروهای امنیتی، نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج که دراین چند روز و همانند گذشته برای عزت ایران اسلامی تلاش کردند قدردانی و تشکر می کنم.


وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور اذعان کرد: مسئوولان باید تلاش و مشکلات کشور را حل کنند و منافذ را برای دشمنی دشمنان ببندند، خصوصاً بحث بیکاری، گرانی و رسیدگی به امور محرومین و فقرا را به جد پیگیری کنند.


وی درادامه با اشاره به توطئه استعماری رضا خان پهلوی در کشف حجاب در سال ۱۳۱۴ گفت: کارهای دشمنان همین است که از روز اول مسلمین را از مسیر اسلام و اهل بیت علیهم السلام خارج کنند و تا خود مسلط شوند.


حجازی افزود: توجه داشته باشیم بحث حجاب و عفاف و امربه معروف و نهی از منکر را در نظر داشته باشیم تا راه های نفوذ دشمنان بسته شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.