عضو کمیته دائمی تخصصی امور سیاسی و روابط خارجی مجلس گفت: 35 پیش‌نویس قطعنامه تصویب و به محضر کنفرانس تقدیم می‌شود.

35 پیش‌نویس قطعنامه تصویب و تقدیم می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس عصر امروز چهارشنبه 27 دی‌ماه در مراسم اختتامیه سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تشریح گزارش ششمین کمیته دائمی تخصصی امور سیاسی و روابط خارجی گفت: این کمیته روز یکشنبه 14 ژانویه 2018 در تهران به ریاست گزارشگر کمیته، آقای کاظم جلالی نماینده مجلس برگزار شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: از مجموعه عربی این کمیته، جمهوری سودان، دولت کویت و مملکت اردن هاشمی و از مجموعه آسیایی جمهوری آذربایجان، جمهوری اسلامی ایران، جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری ترکیه و از مجموعه آفریقایی بورکینا فاسو، جمهوری کامرون و جمهوری نیجر در این جلسه حاضر شدند.

وی اظهار کرد: از بین اعضای کمیته نمایندگان جمهوری عربی مصر از گروه عرب و جمهوری اوگاندا از گروه آفریقایی غایب بودند ، البته از میان برخی هیئت های حاضر در سیزدهمین کنفرانس که عضو کمیته سیاسی نبودند نیز به طور داوطلبانه در این جلسه حضور یافتند که از جمهوری عربی، سوریه و جمهوری دموکراتیک و مردمی الجزایر و کشور گامبیا می توان نام برد.

عزیزی بیان کرد: علی اصغر محمدی معاون دبیرکل اتحادیه به نمایندگی از طرف دبیرخانه نیز در این جلسه حضور داشتند و به نام دبیرکل به اعضای کمیته سیاسی و روابط خارجی خوش آمد گفتند.

نماینده مردم شیروان در مجلس تصریح کرد: در این جلسه دستورکار بیست و چهار بندی در زمینه امور سیاسی و روابط خارجی مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر و استماع اظهارنظرهای حاضرین پیش نویس 35 قطعنامه مورد موافقت اعضای کمیته واقع شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: 35 پیش نویس قطعنامه تصویب و به محضر کنفرانس تقدیم می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، فراکسیون مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار