معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرید رحمتی معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خرم‌آباد و سایر شهرستان‌های استان در دهه اول بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و ساماندهی جشن‌ها و جنگ‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خرم‌آباد، گفت: در این جلسه که با حضور مدیرکل و هنرمندان گروه‌های اجرایی جشن و جنگ‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، علاوه بر تبیین زوایای مختلف این مراسمات، مشکلات و کاستی‌های پیش روی گروه‌ها موردبحث و بررسی قرار گرفت.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: با توجه به هم‌زمانی ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه، مقرر شد همه جشن‌ها و جنگ‌های مرتبط با دهه فجر در خرم‌آباد و سایر شهرستان‌های استان، از یکم تا نهم بهمن‌ماه برگزار شوند.

رحمتی تصریح کرد: در همین راستا، چهار گروه نمایشی در شهرستان خرم‌آباد به اجرای برنامه خواهند پرداخت که اطلاعات لازم در خصوص مکان و ساعات برگزاری آن، طی روز‌های آینده توسط خود گروه‌ها به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/م

جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.