فرماندار پلدختر گفت: مردم ولایت مدار این شهرستان فردا با حضور در راهپیمایی طومار هنجارشکنان و اغتشاش‌گران را در هم می‌پیچند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نعمت اله دستیاری فرماندار پلدختر اظهار داشت: راهپیمایی و حضور مردم علیه هنجارشکنان و اغتشاش‌گران یکی از نقاط عطف جمهوری اسلامی ایران است چرا که مردم خواهان نظام هستند و مردم اسلامیت و رهبری سه عنصر اصلی پیروزی انقلاب هستند.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار پلدخترکه از طرفداران واقعی نظام هستند بار دیگر با تجدید پیمان با امام، رهبری و شهدا حماسه‌ای از حضور خود را ثبت و حول محور وحدت و اتحاد، اقتدار را به نمایش خواهند گذاشت، زیرا این مردم تحت هر شرایطی طرفدار نظام هستند.

فرماندار پلدختر گفت: هر زمان در جریان‌ها و برهه‌های زمانی مختلف مردم پای‌کار بودند توطئه نظام استکبار نقش برآب شده است.

وی به اغتشاشات اخیر در برخی از شهر‌های کشور اشاره کرد و افزود: امروز ایران با اقتدار مانع اصلی و سد راه رسیدن ابرقدرت‌ها و نظام سلطه در رأس آمریکا و اسرائیل به منافع خود است.

دستیاری خاطرنشان کرد: به همین منظور سران نظام سلطه در اتاق فکر خود برنامه‌ریزی می‌کنند و موجب بوجودآوردن این اغتشاشات می‌شوند و مشخص است که چنین برنامه‌هایی از بیرون هدایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه همه باید به منافع ملی توجه کنیم افزود: مشکلات، کمبود‌ها و نواقصی وجود دارد که رفع آن از مطالبات به حق مردم و رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

فرماندار پلدختر گفت: هنجارشکنی‌ها، تخریب و حمله به اماکن عمومی و اغتشاش به‌هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست و مردم در مقابل آن خواهند ایستاد.

وی افزود: به برکت خون شهدا، اسلام و مسلمانان امروز همه چیز تحت کنترل است و با وجود اینکه در شهرستان تحرکاتی وجود داشت، اما رصد می‌شد و با هماهنگی و همدلی تمام نیرو‌ها اعم از نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی در نطفه خاموش شد.

دستیاری خاطرنشان کرد: لازم است از مردم وفادار به نظام و ولایت‌مدار شهرستان پلدخترکه هوشیاری به خرج دادند و همکاری کردند تا در سطح شهرستان کوچک‌ترین مشکلی به وجود نیاید تقدیرکرد.

وی افزود: ظرفیت نظام ظرفیت بزرگی است و هر جا کینه‌توزان و معاندان تحرکی داشته باشند با پاسخ دندان‌شکن نیرو‌های انتظامی و امنیتی مواجه خواهند شد.

فرماندار پلدختر گفت: این شهرستان در تجمعات اخیر یکی از امن‌ترین شهرستان‌های لرستان بود که باعث افتخار است، زیرا مردم فهیم و موقعیت‌شناس پلدخترهیچ گونه همراهی با هنجارشکنان نداشتند و در سطح کشور نیز خوشبختانه همه مسائل تحت مدیریت و کنترل شده است.

وی از همه دستگاه‌های اجرایی پلدختر به عنوان یک دستور حاکمیتی خواست که با تمام توان و امکانات در صحنه و پای‌کار باشند.

انتهای پیام/م

طومار هنجارشکنان با حضور مردم در هم پیچیده خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.