استاندار لرستان گفت: ۱۰۰ طرح عمرانی اولویت‌دار و تاثیرگذار در لرستان وجود دارد که اگر اجرا شوند سبب تغییر در شاخص‌های استان می‌شود.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سید موسی خادمی، امروز در جلسه شورای اداری استان که در استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار داشت: سالروز این حادثه باید باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

وی افزود: هر ساله به طور معمول با افتتاح طرح‌ها و ارائه خدمات به مردم به استقبال این جشن می‌رویم بنابراین امسال نیز مدیران باید طرح‌های خود را هر چه زودتر آماده کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بیش از عمرانی بودن، یک انقلاب فرهنگی است، عنوان کرد: مدیران باید در این راستا اقدامات خود را انجام داده و آن را در دستور کار قرار دهند.

وی بیان کرد: ۱۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی اولویت‌دار در لرستان داریم که جز طرح‌های نیمه‌تمام و مهم و اثرگذار هستند که اگر اجرا شوند سبب تغییر در شاخص‌های استان می‌شود.

خادمی با اشاره به نزدیک بودن سفر‌های نوروزی گفت: در این راستا باید توسعه و تسهیل در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران نیز باید در تکریم ارباب‌رجوع همت داشته باشند، تصریح کرد: جذب نیرو نیز در سازمان‌ها در دستور کار قرار دارد و این عمل از طریق آزمون‌ها و براساسقانون انجام می‌شود، همچنین معرفی کردن افراد از طریق مدیران برای استخدام مورد قبول نبوده و باید از این کار خودداری شود.

استاندار لرستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان در دستگاه‌ها برای جذب نیرو، اظهارداشت: با اجرای این طرح‌ها به نظام مدیریتی کمک می‌شود.

وی به ضرورت پاسخگویی به مکاتبات از سوی مدیران تاکید کرد و افزود: در سفر‌هایی که به شهرستان‌ها انجام شد، ضمن در نظر گرفتن همه جوانب تصمیمات گرفته می‌شود و در قول بیربط در هیچ زمینه‌ای نمی‌دهیم.

خادمی با اشاره به اغتشاشات اخیر، عنوان کرد: این ناآرامی‌ها توسط برخی افراد با سواستفاده از شرایط و با کمک عوامل بیرونی انجام شد و خوشبختانه با اقدامات انجام شده امروز امنیت و آرامش در سطح استان ایجاد شده است.

وی بیان کرد: برخی دوست دارند شلوغی باشد تا از آن سو استفاده کنند و این در حالی است که ما وظیفه داریم فضای کار را برای مدیران ایجاد کرده و جلوی درگیر شدن آن‌ها را بگیریم.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز در زمینه اشتغال و اقتصاد ضعف داریم که باید از طرف دولت به این مشکلات توجه جدی شود، چراکه راهکار رفع این مشکلات اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/د

۱۰۰ طرح عمرانی نیمه تمام و تاثیرگذار در استان لرستان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار