نیمی از شرکت کنندگان در یک نظرسنجی در انگلیس بر این باورند که نخست وزیر این کشور قادر نیست توافق مناسبی در خصوص برکسیت منعقد کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس یک نظرسنجی که نتایج آن روز دوشنبه منتشر شد، دولت ترزا می‌ هنوز نتوانسته است شهروندان انگلیسی را متقاعد کند که توانایی دستیابی به توافقی مناسب برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را دارد و برای متقاعد کردن افکار عمومی در انگلیس باید کار‌های زیادی انجام دهد.  

در این نظرسنجی که موسسه نظرسنجی اُ. آر. بی. ORB آن را انجام داده تصریح شده است تنها ۳۵ درصد رای دهندگان انگلیسی بر این باور بودند که ترزا می‌می تواند به توافقی مناسب در خصوص برکسیت دست یابد.  

این نظرسنجی همچنین نشان داد که شهروندان انگلیسی در خصوص این که برکسیت به نفع کشورشان می‌باشد یا خیر به دو دسته تقسیم شده اند: ۴۳ درصد از شهروندان انگلیسی بر این باورند که برکسیت به سود این کشور است و ۴۲ درصد نیز معتقد بودند که برکسیت برای انگلیس زیان آور است.  

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۶۳ درصد از انگلیسی‌ها از نحوه مدیریت مذاکرات برکسیت توسط دولت ترزا می‌ ناراضی و ناخرسند هستند.  

این نظرسنجی در فاصله روز‌های پنجم تا هفتم ژانویه و با مشارکت دو هزار و ۲۳ شهروند انگلیسی انجام شده است.

 

انتهای پیام/

 نظرسنجی درباره مدیریت دولت ترزا می در مذاکرات برکسیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار