رییس دادگستری الیگودرز از دستگیری ۳۹ نفر در اغتشاشات اخیر در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  فتحی، رییس دادگستری الیگودرزگفت: در پی اغتشاشات اخیر در شهرستان الیگودرز تعداد ۳۹ نفر بازداشت شدند که پرونده آن‌ها بررسی شده و برخی دیگر نیز در حال بررسی می‌باشد.

وی ادامه داد: امروز بیشتر از هر زمان ما نیاز به آرامش و هوشیاری داریم، زیرا فرصت طلبان و معاندان نظام هر لحظه منتظر فرصتی هستند تا بتوانند به این کشور و ملت آسیب برسانند.

رییس دادگستری الیگودرز با اشاره به رافت اسلامی بعنوان یکی از ویژگی‌های بارز و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: برخی از افرادی که داخل این تجمعات شدند متاسفانه دچار هیجانات کاذب شده و فریب موج سواری فرصت طلبان را خوردند که در صورت اثبات این مهم با رافت اسلامی آزاد خواهند شد، اما دستگاه قضایی با کسانیکه بخواهند به هر بهانه‌ای امنیت شهرستان و جان و مال مردم را تهدید نمایند برخورد سخت گیرانه‌ای خواهد داشت.

فتحی به نقش تحریکات صورت گرفته فضای مجازی در حوادث اخیر نیز اشاره نمود و افزود: عده‌ای با تحریک احساسات مردم در فضای مجازی ضمن دروغ پردازی به تشویق و ترغیب جوانان برای حضور در این تجمعات پرداختند که شناسایی شده و دستگیر خواهند شد.

وی به نقش مشخص بیگانگان در طراحی و شکل دهی تجمعات اعتراضی و خشونت بار اشاره نمود و گفت: از جوانان می‌خواهیم به هیچ عنوان درگیر اینگونه تجمعات اعتراضی نشوند.

انتهای پیام/د

۳۹ نفر در اغتشاشات الیگودرز بازداشت شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
چرا نمیگین چندنفر کشته شدن اونم بیگناه