امام جمعه پلدختر گفت: هدف دشمنان ایجاد ناآرامی، آشوب و اغتشاش در کشور بوده و این فرمان از اتاق فکر آمریکا صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پل‌دختر در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر با بیان این که دشمنان برای به راه انداختن فتنه جدید در ایران برنامه ریزی گسترده‌ای داشته‌اند اظهار داشت: دشمنان از راه‌های مختلف دنبال توطئه هستند تا از مطالبات و خواسته‌های مردم بر علیه انقلاب سو استفاده کرده و به ایجاد ناآرامی و بی‌نظمی از برهم زدن امنیت با موج سواری به اهداف خود برسند.

وی افزود: مردم و کسانی که دنبال مطالبات به حق خود هستند به هیچ وجه باج به دشمن نمی‌دهند و نقشه دشمنان را با ایستادگی خود نقش برآب می‌کنند.

امام جمعه پلدختر گفت: کسانی‌که با حمله به مظاهر و آرمان‌های نظام و انقلاب حمله می‌کنند و پرچم ایران اسلامی را آتش می‌زنند از مردم نیستند و نباید خودشان را از مردم بدانند.

وی افزود:در حوادث اخیر افرادی معاند و ضد انقلاب با سوء استفاده از گرانی دست به آشوب زده و برخی بانک‌ها را آتش زدند که مردم خود را از آن‌ها جدا کردند و چیزی که موجب فرو ماندن اغتشاشات شد فاصله گرفتن مردم از صف آشوب‌گران بود.

سوری خاطرنشان کرد:در برخی شهر‌های استان مانند دورود آشوب‌گران دست به کشتن مردم زدند تا نیروی انتظامی را به حمله کردن مردم متهم کنند در صورتی که این نیرو‌ها حتی یک گلوله شیلک نکردند و کسانی که به مردم حمله کردند معاندان و تکفیری‌ها بودند.

وی با بیان این که کسی که بگوید گرانی نیست خودش را به خواب زده است، افزود: اعتراض‌های مردم در رابطه با مشکلات معیشتی و گرانی مطالبه‌ای به حق است، گرانی و تبعیض وجود دارد، اما نباید آب در هاون دشمن ریخت و اجازه داد دشمن و ضد انقلاب از این فرصت سو استفاده کند.

امام جمعه پلدختر گفت: گرانی در کشور وجود دارد، اما نباید بستر و زمینه را برای دشمنان قسم خورده فراهم کرد که به نظام صدمه بزنند باید فرصت و بستر را از ضد انقلاب و افراد فرصت طلب گرفت.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا که به ملت ایران این همه ظلم روا داشته از اغتشاشات اخیر دفاع می‌کند اگر چنین است چرا بعد از برجام پول‌های بلوکه شده ملت را پس نمی‌دهد بدانید این حمایت که حاکی از فتنه جدید است جز اشک تمساح نیست.

سوری خاطرنشان کرد: کسانی‌که از خارج اجیر شده و به ایران فرستاده شدند تا ایجاد اغتشاش کنند و بانک‌ها و اموال عمومی را آتش بزنند مردم نیستند و طعم فقر را نچشیده‌اند که بخواهند گرانی را بهانه کنند بلکه تعداد قلیلی منافق، معاند و ضد انقلاب هستند.

وی افزود: مردم با بصیرت، مومن و هوشیار ایران اسلامی آن‌ها را شناختند و صف خود را از آن‌ها دور کردند، زیرا کسانی که پرچم منقش به الله اکبر را آتش می‌زنند و این جنایت‌ها را مرتکب می‌شوند جز مردم نیستند.

امام جمعه پلدختر گفت: کسانی‌که ناآرامی‌های اخیر را بوجود آوردند افرادی هستند که از این انقلاب سیلی خورده‌اند و طبیعی است که جمع می‌شوند و با سو استفاده از مطالبه به حق مردم در ایران توطئه بوجود می‌آورند.

وی افزود:رژیم فاسد آل سعود به مردم سالاری اعتقادی ندارد و می‌خواهد برای ما تصمیم بگیرد همه این‌ها بازیگرانی هستند که از انقلاب اسلامی ما سیلی خورده‌اند.

سوری خاطرنشان کرد: هر کجا ظلمی وجود دارد مردم و جوانان آن با الگو گرفتن از نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدا درس می‌گیرند و بر علیه ظلم، ایستادگی و مبارزه می‌کنند.

وی افزود:برخی از جوانان زیر ۳۰ سال که بعضی از آن‌ها دهه هشتادی هستند تحت تاثیر فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه قرار می‌گیرند که در هیچ کجای دنیا فضای مجازی این گونه رها و یله نیست که به مقدسات اسلامی حمله کنند.

امام جمعه پلدختر گفت: مسئولان همت کنند در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش خود را مضاعف کنند و نسبت به گرانی و تبعیض که آفتی شده بی تفاوت نباشند و نباید صاحبان انقلاب را مایوس کرد.

وی افزود: علاوه بر مسائل اقتصادی عوامل اجتماعی مانند فساد و بیکاری در جامعه وجود دارد که دولت‌مردان باید همت کنند اشتغال جوانان را فراهم کنند.

سوری خاطرنشان کرد: مسئولانی که حین انتخابات در تبلیغات شعار‌هایی داده بایدبه آن پایبند بوده و آن را عملی کنند و پاسخگو مردم باشند.

وی افزود: دولتمردان تلاش کنند قدری از مشکلات مردم را برطرف کنند، زیرا نظام ما دارای نیروی مردمی است و صاحبان اصلی آن مردم هستند.

امام جمعه پلدختر از سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیجیان و دستگاه قضا به خاطر ایجاد امنیت در کشور تقدیر کرد و از آن‌ها خواست با ضد انقلاب، سلطنت طلبان و کسانی‌که باعث تحریک جوانان می‌شوند برخورد و آن‌ها به اشد مجازات برسانند، زیرا برخی جا‌ها لازم است با آشوب‌گران برخورد جدی شود.

انتهای پیام/م

هدف دشمنان ایجاد ناآرامی و آشوب در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.