امام جمعه خرم آباد گفت:مثلث شوم آمریکا،رژیم صهیونیستی وعربستان سعودی ریشه اصلی نا آرامی‌های اخیرکشوربودند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی خطیب نماز جمعه خرم آباد در خطبه‌های نمازجمعه خرم آباد در مصلی الغدیر افزود: از ابتدای شروع اعتراضات اخیر در ایران مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی حمایت خود را اعلام و به ادامه خشونت‌ها دامن زدند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد تاکید کرد: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی و لرستان بلافاصله صف خود را از اغتشاشگران جدا و با آن‌ها که از فرصت‌های به دست آمده سوء استفاده، اموال عمومی را تخریب و شعار‌های ساختارشکنانه سردادند همراهی نکردند.

نماینده، ولی فقیه درلرستان گفت: برخی از مردم به مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی اعتراض کردند و به خیابان‌ها آمدندپف، اما برخی دیگر که اصلا بومی لرستان نبودند اغتشاشس به پا کردند.

امام جمعه خرم آباد با قدر دانی از مردم لرستان بهخاطر خلق حماسه یوم الله ۱۳ دی تاکید کرد، جمعیتی عظیمی که دراین روز از مصلی تا میدان ۲۲ بهمن در راهپیمایی شرکت کردند وفاداری خود را به نظام، انقلاب و ولایت نشان دادند

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی تصریح کرد: انقلاب اسلامی و رهبری آن در دل مردم ایران جای دارند و این مردم حاضرند جان خود را فدای ولایت و رهبری کنند

خطیب نماز جمعه خرم آباد تاکید کرد: مردم اعتراض خود را به برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی اعلام کردند و بعد از این نوبت مسئولان است که برای مرتفع کردن این مشکلات چاره اندیشی کنند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان از مسئولان خواست به جای اعتماد به بیگانگانگان به مردم اعتماد کنند و برای پیشرفت کشور بیش از این به رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری توجه و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند.

سالروز قیام خونین ۱۹ دی مردم قم و کشف حجاب توسط رضا خان از مطالب دیگری بود که امام جمعه خرم آباد در خصوص آن‌ها مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام/م

ریشه نا آرامی‌های اخیر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار