رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درواکنش به اظهارات مداخله جویانه ترامپ درحمایت ازناآرامی‌های اخیر گفت:رئیس جمهوری آمریکادچارتوهم شده و تلاش او برای ایجادناامنی و تفرقه بیهوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اظهارات مداخله جویانه آمریکایی‌ها در امور داخلی ایران افزود: مقامات آمریکایی و ترامپ تصورات واهی نکنند.

وی با بیان اینکه سیاست آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی ایجاد تلاطم و نا امنی در جهان اسلام و ایران است، اظهار کرد: امروز در کشور‌های یمن، سوریه، عراق و پاکستان درگیری‌هایی وجود دارد و آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاش هستند تا این نا امنی را به داخل ایران منتقل کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: حوادث تلخ اخیر در بعضی از شهر‌های کشور متأثر از برخی مطالبات به حق مردم از جمله مطالبات آن‌ها از موسسه‌های مالی ورشکسته است که متاسفانه دشمنان انقلاب اسلامی و وابستگان داخلی آن‌ها تلاش کردند این مسیر را منحرف و به سمت اغتشاش و آشوب سوق دهند.

وی تأکید کرد: سپرده گذاران مؤسسه‌های اعتباری مقابل بانک مرکزی، مجلس شورای اسلامی و نقاط دیگر بار‌ها با تجمع درخواست رسیدگی به سپرده‌های خود را داشته اند لذا مسئولان دولتی باید با سرعت بیشتری مطالبات سپرده گذاران را تامین و پرداخت کنند.

بروجردی با بیان اینکه کشور‌های دیکتاتوری مانند عربستان و هم پیمانانش از حداقل آزادی‌ها برخوردار نیستند، افزود: این حوادث در محیط آزاد کشور ما بسیارطبیعی است و ملت ایران به هیج کشوری اجازه مداخله در امور داخلی کشور را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه مطالبات مردم ارزشمند است، اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی از مطالبات و خواسته‌های مردم حمایت می‌شود و تلاش داریم تا با مصوبات بتوانیم آرامش و آسایش را به مردم کشور هدیه دهیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت برخی از اجناس افزود: مردم نگران افزایش قیمت حامل‌های انرژی نباشند چراکه بناست این افزایش با شیب ملایم صورت گیرد تا مشکلی برای اقشار مختلف جامعه ایجاد نشود.

عده‌ای آشوبگر در اوایل هفته جاری به بهانه گرانی علاوه بر سر دادن شعار‌های ساختارشکن به اموال عمومی و خصوصی آسیب وارد کردند.

انتهای پیام/م

رئیس جمهوری آمریکا درخصوص ایران دچار توهم شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.