حجت الاسلام ارزنده گفت: بی تدبیری دولتمردان در حل مشکلات معیشتی واقتصادی کشور سبب شد که دشمنان نظام ومنافقان فرصت را غنیمت شمرده و آشوب واغتشاش در کشور ایجاد کنند.

دشمنان با سوء استفاده از بی تدبیری دولتمردان اغتشاش ایجاد کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان در محکومیت علیه اغتشاشگران گفت: طبق روایتی که از ائمه اطهار (ع) فتنه‌ها در آخر الزمان نعمت است چرا که چهره واقعی و باطن منافقین ظاهر شده و سبب نابودی ستمگران و فتنه گران می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در ماه‌های اخیر وقوع زلزله کرمانشاه سبب ویرانی‌ها ومشکلات زیادی برای هموطنان شد وکمبود امکانات، سبب اعتراضات به حق این عزیزان نسبت مسئولین شد وبا طرح گرانی سوخت توسط دولتمردانی، افزایش قیمت کالا‌ها، مشکلات بانک‌ها وموسسات، بیکاری و وضعیت بد معیشتی سبب ایجاد تنش در کشور شد و دشمنان نظام این فرصت را غنیمت شمرده و با ایجاد فتنه وآشوب ونا امنی در نقاط مختلف کشورشدند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه مسئولین موفق به اتخاذ در تصمیم عاجل در مقابل با توطئه‌های شبکه اجتماعی نشدند بیان کرد:متاسفانه منافقین وآشوبگران با چندین شبکه مجازی اطلاع رسانی لازم برای زمان ومحل تجمع در سراسر کشور انجام دادند و حتی اقدامات وشعار‌هایی که باید در این تجمع سر داده شود نیز اطلاع رسانی شد، ولی مسئولین تصمیم عاجل واقدامات لازم را انجام ندادند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز به توطئه و اقدامات دشمنان نظام در پشت پرده این اغتشاشات اشاره کرد و بیان نمود: دشمنان انقلاب از جمله سفیر قبلی انگلستان مستقیما اغتشاشات کشور مخصوصا اغتشاشات استان لرستان را هدایت نمود وانگلستان روباه پیری که در طول تاریخ انقلاب همیشه بدنبال ایجاد فتنه وتوطئه برعلیه ملت ایران بوده وبا سایر همدستانش از جمله آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی وعربستان بدنبال ایجاد فتنه جدید بودند این درحالی است که عده‌ای در کشور بدنبال برقراری رابطه با این دشمنان نظام هستند.

وی اضافه کرد: سران آل سعود با حمایت‌های مالی وتبلیغاتی از این اغتشاشات حمایت کردند و نخست وزیر فرانسه در زمانیکه مردم کشورش برعلیه آن‌ها قیام کرده به حمایت از آشوبگران در ایران می‌پردازد سلطنت طلب‌ها، بهائی‌ها، ملی گرا شرکت کنندگان در اغتشاشات اخیرکشور بوده ومتاسفانه عده‌ای فریب خورده و با آن‌ها همراه شده وجنایت‌های زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند.

حجت الاسلام ارزنده آشوبگران همان داعشی‌های وطنی هستند بیان کرد: متاسفانه این افراد با حمله به بیمارستان به کشتن افراد بی گناه پرداختند ودست به هر جنابتی علیه ملت ایرن زدند همچنین دشمنان نظام قصد ورود داعشی‌ها وتکفیری‌های برای کشتار ملت ایران را داشتند و حتی پرچم جمهوری اسلامی که هویت، اعتقاد و حقیقت ملت ایران را نشان می‌دهند را به آتش کشیدند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز آتش کشیدن پرچم کشور را حاصل بی بصیرتی آزادیخواهان در کشور دانست وافزود: متاسفانه افرادی با ادعای دینداری و آزاداندیشی در دانشگاه تهران پرچم رژیم منحوس صهیونیستی را از زمین پاک می‌کنند و در شعار‌های خود " هم اسلام هم قرآن هر دو فدای ایران" سر می‌دهند این اقدامات نشانه عدم بصیرت دراین گونه افراد است.

مسئول ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکرالیگودرز گفت: متاسفانه آشوبگران اغتشاشات قرآن و حدود ۲۵ حسینیه، مسجد وامامزاده را در کشور آتش می‌زنند و رسانه ملی چند روز بعد ازاین اغتشاشات تصاویر را پخش می‌کند که این اقدامات جای تامل دارد.

وی ضمن قدر دانی از زحمات اعضای شورای تامین شهرستان و نیرو‌های نظانی، اطلاعاتی و امنیتی بیان کرد: دشمنان هنوز هم نفهمیده اند که ملت ایران با ارزش‌های اسلامی، نظام، ولایت،عهد وپیمان بسته اند وعملا ثابت نموده اند  ما اهل کوفه نیستیم، علی تنهابماند .

امام جمعه الیگودرز اظهار داشت: فتنه و آشوب با اقدام بموقع اعضای شورای تامین شهرستان، سپاه، نیروی‌های بسیج ونیرو‌های انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی، قضایی، امنیتی در نطفه خفه شد وحتی برخی از افراد با سفارش قصد آزادی عده‌ای از دستگیر شدگان را داشتند که با قاطعیت دادستان شهرستان ودستگاه قضایی مواجهه شدند.

وی با اشاره به اینکه هیئت رزمندگان و بسیجیان شهرستان سبب ایجاد وحدت و یکدلی در شهرستان شدند اضافه کرد: مانند روز ۹ دی بنا شد در کشور همه ملت ایران در یک روز علیه اقدامات آشوبگران راهپیمایی کنند، ولی چه کسانی مانع انجام این اقدام شدند و راهپیمایی در سه روز برگزار شد در حالیکه مردم بسیار پرشورتر و بابصیرت بیشتر در این مراسم حضور پیدا کردند.

امام جمعه الیگودرز شهادت سه نفر از سربازان گمنام امام زمان (عج) را در مقابله با آشوبگران تسلیت گفت و اظهار داشت: خوی وحشی گری این افراد تا جایی است که در پشت سر یک پیرزن پنهان شده و سربازان گمنام امام زمان را به شهادت رساندند کسانی که از حضور ایران درسوریه و عراق انتقاد می‌کنند باید بدانند حوادث اخیر در کشور در مقابل حوادث عراق و سوریه قطره‌ای ناچیز است و اگر نیرو‌های قدس در این کشور‌ها حضور نداشتند امروز شاهد ویرانی‌ها وجنایت‌های بیشتر در کشور بودیم.

انتهای پیام/م

ایجاد اغتشاش دشمنان با سوء استفاده از بی تدبیری دولتمردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.