وزیر امور خارجه کشورمان گفت:به سبب وجود مردم است که ایران تنها کشور امن منطقه بوده و به این موجب انتقادات مردم را با گوش جان پذیرا خواهیم بود.

اعتراضات و انتقادات مردم را با گوش جان می‌پذیریمبه گزارش خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در دومین دوره اعطای نشان امین‌الضرب به کارآفرینان برتر و تجلیل از پیشکسوتان عرصه اقتصادی که به مناسبت 134 اُمین سال تأسیس اتاق بازرگانی تهران در تالار وحدت برگزار شد، اظهار کرد: برخورداری از امنیت، رفاه، توسعه، آرامش در کشور به سبب وجود مردم است. مردم کشور ما همانطور که امام راحل فرمودند ولی نعمتان ما هستند و به سبب وجود مردم است که ایران تنها کشور آرام و امن منطقه بوده و به این موجب انتقادات مردم را با گوش جان و دل پذیرا خواهیم بود.

وزیر امور خارجه کشور بیان داشت: همین مردمی که خط خودشان را از خشونت و از برهم زدن کشور جدا کردند و می‌کنند و هیچگاه در کنار خشونت نخواهند ایستاد.

ظریف اذعان کرد: ­کارآفرینان و تجار همواره از ما در ارائه فرهنگ متمدن و دین پیشگام بودند و نقش بازرگانان و فعالان این حوزه همواره نقشی برجسته در گذشته و آینده بوده است.

وی افزود: نقش بخش خصوصی در گذشته کشور برجسته بود و نقش کارآفرینان در آینده کشور برجسته خواهد بود.

گفتنی است، در این مراسم تندیس امین‌الضرب به وی اهدا شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدهادی علوی تفتی
۰۷:۱۹ ۱۹ دی ۱۳۹۶
سلام..خدا قوت..


و ما ایرانیها در زمان ظهور حضرت مهدی عج نقش پررنگی داریم البته با توجه به اتفاقات اخیر در سوریه .عراق.یمن.میانمار. پاکستان ..و فلسطین اشغالی. ان شاء الله به زمان ظهور نزدیک شده باشیم.و باعث نابودی آل سعود و اسرائیل و وهابیون کافر در سراسر جهان شویم و حکومت عدل الهی برقرار شود..التماس دعا. اللهم عجل لولیک الفرج...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۸ دی ۱۳۹۶
درود بر دکتر ظریف
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۸ دی ۱۳۹۶
به پرونده نجومی بگیران هم رسیدگی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۸ دی ۱۳۹۶
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۸ دی ۱۳۹۶
به وضعیت اشتغال جوانان رسیدگی کنید
آخرین اخبار