معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری موجب مراودات فرهنگی بین استان‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرید رحمتی معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: استان لرستان با توجه به پیشینه برگزاری جشنواره تئاتر فجر امسال نیز برای سومین بار میزبان این جشنواره بود.

وی افزود:جشنواره تئاتر فجر از روز‌های نهم تا چهاردهم دی ماه در خرم‌آباد و در دو سالن شهید آوینی اداره ارشاد و سالن حوزه هنری برگزار شد.

معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:در جشنواره تئاتر فجر خرم‌آباد ۹۲ روح از استان‌های مختلف ایران اجرا کردند که در این بین در لرستان نیز سه نمایش به اجرا درآمد.

وی استقبال از جشنواره تئاتر فجر در خرم‌آباد را خوب ارزیابی کرد و افزود:فرهنگ مقوله بسیار مهمی است و ما باید مراقب فرهنگی با استان‌های مختلف داشته باشیم چراکه برآیند این مراودات منجر به اعتلای فرهنگ لرستان می‌شود.

رحمتی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی که موبایل ارزش‌های ایرانی اسلامی هستند بسیار مهم و اثرگذار بوده و شرکت‌کنندگان در این جشنواره‌ها به سفیرانی برای معرفی هرچه بهتر فرهنگ و آداب و رسوم مردم لرستان تبدیل می‌شوند.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره‌های هنری موجب مراودات فرهنگی بین استان‌ها می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.