فرمانده انتظامی استان کرمان در جلسه تعاملی با مسئولین اصناف استان گفت: یکی از پایه‌های اصلی ایجاد احساس امنیت، صنوف و اتحادیه‌های صنفی هستند.

اصناف نقش پررنگ بر امنیت روانی جامعه دارندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار رضا بنی اسدی فر در جلسه تعاملی با مسئولین اصناف استان کرمان گفت: باتوجه به حساسیت شغل شما و خطرات آن، بایستی همکاری و تعامل بسیار نزدیک و صمیمانه با پلیس داشته و به توصیه‌های کارشناسان انتظامی درجهت پیشگیری از مشکلات از جمله سرقت توجه نمود.

وی افزود: بعضی از فعالیت‌ها و اقدامات پلیس و اصناف مکمل یکدیگرند بنابراین با تعاملات بیشتر و قانونمند بودن می‌توان بر بسیاری از مشکلات و معضلات فائق آمد و جلوی خیلی از جرائم و تخلفات را گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: اگر اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده وجود داشته باشد و مسئولین اصناف، بازاریان را به حفاظت فیزیکی بویژه به دوربین مداربسته تشویق کنند ضمن دستگیری سارقان و کشف بعضی از سرقت‌ها کمک زیادی به برقراری امنیت در جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان در خاتمه تأکید کرد: داشتن جامعه‌ای امن نیاز به فرهنگ سازی دارد، لذابایستی همه به این امر مهم توجه کنند و خصوصاً از اصناف انتظار همکاری و تعامل بیشتری داریم.

انتهای پیام/ح

اصناف در تامین امنیت روانی موثر هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار