دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با بیان اینکه سلامت وامنیت غذایی جامعه مورد تاکید است، گفت: طرح استقرار امنیت غذایی در راستای صیانت از حقوق عامه با قوت در شهرستان راور در حال انجام است.

با متخلفین عرصه بهداشت عمومی برخورد قانونی می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام و المسلیمن اسماعیل بلوچ زاده در حاشیه بازدید هیات عالی امنیت غذایی شهرستان راور گفت: با دستور قضائی و طبق نظر کارشناسان دامپزشکی واداره بهداشت شهرستان، میزان ۷۰ کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف معدوم گردید.

وی ضمن تذکر به کسانی که حقوق عامه مردم از جمله سلامت و بهداشت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند، گفت:اصناف متخلف هرچه سریعتر بایستی نسبت به رفع نواقص بهداشتی ظرف مدت معین اقدام نمایند.

بلوچ زاده بر اهمیت سلامت غذایی و تامین بهداشت عمومی جامعه تاکید کرد و افزود:خوشبختانه در بازید هیات عالی امنیت غذایی، وضعیت بهداشتی اکثر اغذیه فروشی ها، رستوران‌ها و کشتارگاه سطح شهر مطلوب ارزیابی شد.

این مقام قضائی اظهار کرد:در راستای حفظ حقوق شهروندی نظارت و بازرسی‌ها به طور مستمر ادامه خواهد داشت و با متخلفین عرصه بهداشت عمومی به شدت برخورد خواهد شد.

 در این بازرسی هیاتی متشکل از از روسای مرکز بهداشت، اداره دامپزشکی، اصناف و پلیس آگاهی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور را همراهی نمودند.

انتهای پیام/ح

با متخلفینی که سلامت مردم را بخطر اندازند، برخورد می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار