نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: توسعه جامعه مستلزم توسعه سواد،آموزش وبرخورداری از نعمت تعلیم وتربیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت:رشد ۶۱۱ درصدی نرخ باسوادی در استان بیانگر تلاش و فعالیت‌های نهضت سوادآموزی در اجرای فرمان امام خمینی (ره) است.

غلام محمد زارعی افزود: مراکز یادگیری محلی علاوه بر بحث سوادآموزی فرصتی برای حرفه آموزی و اشتغالزایی است که در فعالیت‌های سوادآموزی اجرا می‌شود.

نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پوشش ۱۰۰ درصدی حجم ابلاغی سوادآموزی بیانگر تلاش فعالان این عرصه در استان است و این موفقیت را ستودنی دانست.

زارعی به اجرای طرح نماز کلید بهشت در شهرستان دنا اشاره کرد و گفت:اجرای این برنامه طرحی ارزشمند و تأثیرگذار در توسعه و ترویج فرهنگ نماز است.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم در این دیدار گفت:براساس اعلام سازمان نهضت سوادآموزی کشور استان به لحاظ پوشش حجم ابلاغی نسبت به سال گذشته با عملکرد ۱۰۲ درصدی رتبه اول کشور را کسب کرد.

سیدحمدالله خواهش نیک افزود:هم اکنون ۴ هزار و ۶۰۰ نفر در ۳ دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم سواد در حال تحصیل هستند.

وی ادامه داد: برای نخستین سال طرح نماز کلید بهشت با هدف آموزش عملی نماز با شرکت ۱۵۰ آموزش دهنده و ۸۰۰ سوادآموز در شهرستان دنا در حال اجرا است.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان اضافه کرد: تحقق امر سوادآموزی مستلزم همگانی تمامی گروه‌های مردمی ومسئولان است.

 

انتهای پیام/ش

هم اکنون ۴ هزار و ۶۰۰ نفر در ۳ دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم سواد در حال تحصیل هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.