نشست تخصصی خاطره‌نگاری در حوزه ادبیات پایداری در حوزه هنری استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد قاسمی‌پور مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری امور استان‌ها با علام این خبر گفت: این نشست به منظور مرور فعالیت‌های انجام شده استان‌های سمنان و هرمزگان در زمینه ادبیات پایداری و برگزاری کارگاه‌های تخصصی تبیین و تدوین آثار تاریخ شفاهی خواهد بود که با حضور اساتید مطرح این حوزه برگزار می‌شود.

قاسمی‌پور مدت برگزاری این نشست را 3 روز اعلام کرد و افزود:در این نشست 3 روزه از حضور مرتضی سرهنگی، حجت الاسلام فخر زاده، ساسان ناطق و جواد کامور بخشایش بهره خواهیم برد.

مدیر دفتر پایداری اموراستان‌ها ارتقاء دانش فنی در حوزه خاطره‌نگاری را از مهم ترین اهداف این نشست عنوان کرد و اظهار داشت : علاوه بر مباحثی که طی این 3 روز به آن پرداخته خواهد شد به عملکرد استان‌ها و بیان نقاط ضعف و قوت درمسیر فعالیت‌های پیش رو نیزپرداخته خواهد شد.

وی بیان داشت : ترکیب اساتید حاضر در این نشست به شکلی برنامه‌ریزی شده تا محققان و نویسندگان با دیدگاه‌های مختلف و نظرات متنوع آشنا شده و از آن‌ها برای فعالیت خود در زمینه خاطره‌نگاری بهره‌ببرند.

نشست تخصصی خاطره‌نگاری از شنبه 9 دی‌ماه آغاز و تا دوشنبه 11 دی‌ماه ادامه خواهد داشت که دربرنامه روز دوشنبه محققان و نویسندگان از موزه عبرت، موزه صلح و باغ موزه قصر دیدن خواهند کرد.


انتهای پیام / ذ

برگزاری نشست تخصصی خاطره‌نگاری در حوزه ادبیات پایداری در 3 روز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.