امام جمعه بروجرد گفت: ۹ دی نماد بصیرت، بیداری، دشمن‎شناسی و لحظه‎شناسی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت‎الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: یوم‎الله ۹ دی روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران که در این روز ملت ولایی و انقلابی ایران بر یک فتنه با پیشینه آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی غلبه کردند.

وی عنوان کرد: ملت ایران در این روز توانست، در سایه بصیرت، صبر، وحدت و مقاومت در برابر جریان‎های باطل غرب ایستاده و ضربه اصلی را به جریان قانون‏گریز تحت حمایت غربی‎ها وارد کرد.

خطیب جمعه بروجرد تاکید کرد: ۹ دی پایان فتنه‎ای بود که عده‎ای در داخل با حمایت سرویس‎های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس با اراذل و اوباش و گروه‎های ضد انقلاب و به بهانه تقلب در انتخابات حرکتی براندازانه را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شکل دادند که البته با حضور ملت ایران بساط فتنه‏ گران در هم پیچیده شد.

ترابی تصریح کرد: این فتنه با برنامه‎ریزی دشمنان بیرونی و سرویس‎های جاسوسی موساد اسرائیل، CIA آمریکا و دیگران و با هدف سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده و حرکتی اتفاقی نبود.

وی خاطر نشان کرد: برای این منظور ۱۰ سال مطالعه و برنامه‎ریزی شده بود، تا در فرصتی مناسب به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران ضربه بزنند و به همین دلیل انتخابات سال ۸۸ را فرصتی طلایی دیده و به بهانه تقلب در انتخابات قصد حرکت براندازانه علیه نظام را داشتند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: این در حالی بود که ملت ایران در ۹ دی ماه سال ۸۸ و با یک اشاره رهبر حکیم انقلاب به میدان آمد و سیل خروشان مردم بساط فتنه را برچید و آتش آن را خاموش کرد.

ترابی گفت: یوم‎الله ۹ دی نماد بصیرت، دشمن‎شناسی و لحظه‎شناسی ملت ایران است که باید همواره زنده‎ نگه داشته شود، چرا که دشمنان از شکست انقلاب مایوس نشده‎اند و امروز به بهانه مشکلات اقتصادی می‎خواهند که مردم را از نظام ناراضی کنند.

وی سپس بر حضور پر شکوه مردم شهرستان بروجرد در حماسه ۹ دی تاکید و عنوان کرد: حضور امیدوارکننده و گسترده در سالروز این حماسه بزرگ به نشان می‎دهد که اگر در ۹ دی ماه سال ۸۸ ملت ایران آماده بود که به دشمنان تو دهنی بزند، امروز نیز همین آمادگی در بین مردم وجود دارد.

خطیب جمعه بروجرد در ادامه به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب در آستانه ۹ دی ماه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره و بیان کرد: معظم له در این دیدار با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن ملت ایران است، همگان را به شناخت برنامه‎های دشمنان و تلاش آن‌ها برای متهم کردن نظام اسلامی دعوت کردند.

ترابی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه عده‎ای در داخل کشور با لجن‎پراکنی و تهمت زدن آب به آسیب دشمن می‎ریزند، تاکید کرد: بر اساس سخنان معظم له کسانی که در داخل دشمن را در رسیدن به اهدافش کمک می‎کنند، بی‎تقوا هستند.

وی تصریح کرد: کسانی که تمام امکانات کشور در اختیارشان بوده و یا هست، باید پاسخگوی عملکردشان باشند، نه اینکه نقش مدعی را بازی کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه همه دستگاه‎ها و مدیران ضعف دارند، ادامه داد: بر اساس سخنان رهبر فرزانه انقلاب نقد‌ها باید منصفانه، مشفقانه، دلسوزانه و سازنده باشد.

ترابی اظهار کرد: در قریب به چهار دهه سپری شده از عمر انقلاب اسلامی خیلی‎ها را دیدیم که در صف اول بودند، اما زمانی که منافعشان به خطر افتاد، مزدور بیگانه و دشمن شدند.

وی عنوان کرد: دیروز دشمن برای سران فتنه هورا می‎کشید و امروز برای دار و دسته احمدی‎نژاد و جریان انحرافی که به ابزاری برای دشمنان تبدیل شده‎اند.

خطیب جمعه بروجرد افزود: جریان انحرافی و شخص احمدی‎نژاد بهتر است، به دامن اسلام، انقلاب و نظام برگردد، چرا که ملت ایران با هیچ کسی عهد اخوت نبسته و تعارف ندارد و هر کسی که سد راه انقلاب، نظام و کشور قرار گیرد را از سر راه برمی‎دارد.

ترابی تاکید کرد: آن‌ها با این شارلاتان بازی‎ها نمی‎توانند، از چنگال عدالت خارج شوند و باید پاسخگوی عملکردشان باشند.

انتهای پیام/د

جریان انحرافی به دامن نظام و انقلاب برگردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.