نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در اولین سالگرد شهدای گمنام بافت گفت:عده ای با سو مدیریت هایشان راه حق را کج و نادرست نشان می دهند.

عده ای با سو مدیریتشان راه حق را کج نشان میدهندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت‌الاسلام علیمرادی نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری با بیان عظمت مجالس یاد شهدا گفت: برای تداوم انقلاب اسلامی باید به یاد داشته باشیم اگر شهدا نبودند ما اکنون زندگی ذلت‌باری داشتیم و همانگونه که به معرفی و مجلس ذکر انبیاء و سیدالشهدا نیاز داریم که راه را گم نکنیم و هدف را فراموش نکنیم به شهدا هم نیاز داریم.

وی تصریح کرد:  اینکه عده ای با قول یا سو عمل  در مدیریتشان راه حق را کج نشان داده و تشخیص حق و باطل را مشکل میسازند بدانند شهدا جان پاک خود را نثار کردند تا راه خدا را نشان بدهند اما عده ای راه را فراموش کردند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: برخی که به فکر جیب خودشان هستند و به فکر مردم نبوده و به اموال مردم و کشور دست میبرند افرادی هستند که آلوده به رشوه، اختلاس و زیاده‌خواهی هستند ،باید دید این ها جواب شهدا را چه میدهند.

انتهای پیام/ح

عده ای با سو مدیریت راه حق را بد جلوه می دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار