جلسه ی تبلیغات روز شهرستان شهربابک با حضور اعضای شورا و برخی مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ عظیمی یکی از اعضای شورای شهر شهربابک گفت : یکی از ملزومات انجام کارهای بزرگ و خوب ، تبلیغات خوب برای مردم است.

وی افزود : برای شناساندن روز بزرگی مثل 19 دی ماه که روز شهرستان شهربابک نامگذاری شده است باید تبلیغات گسترده ای داشته باشیم و این روز را در سطح استان و کشور معرفی کنیم.

 

 محمد محمودی رئیس شورای شهرستان شهربابک گفت : دلیل نامگذاری 19 دی ماه به عنوان روز شهرستان شهربابک تشییع بیشترین شهید در این روز است.

وی افزود : قرار بر این است که 18 دی ماه سال جاری همزمان با نماز مغرب و عشا یادواره ی شهدای شهرستان و مراسم روز شهرستان نیز روز 19 دیماه برگزار شود.

محمودی ادامه داد : به مناسبت روز شهرستان نمایشگاهی نیز با محورهای گردشگری ، صنعت و معدن ، کشاورزی ، عشایر و دامپروری ، علمی و فرهنگی ، ورزشی و بازیهای بومی و محلی با تأکید بر محور گردشگری دایر میشود.

وی با تأکید بر تبلیغات تصریح کرد : باید با کمک اصحاب قلم ، هنرمندان ، عکاسان ، و رسانه ها با تبلیغاتی منسجم شهربابک را در سطح استان و کشور مطرح کنیم و داشته هایمان را بشناسانیم.

 

علی معروفی یکی از اعضای شورای شهربابک با اشاره به اینکه ما هنوز نتوانسته ایم اعتقاد قلبی مان را به شهدا ابراز کنیم گفت : تا زمانی که فرهنگ اخلاق جایگزین پول نشود ما برنده نخواهیم بود.

 

وی بیان این مطلب که برای آبادانی شهربابک باید فاصله ها و درگیری ها را کنار بگذاریم افزود : امید به آینده شرط زندگی و موفقیت است و درب شورا بر روی هر فکر ، ایده ی و اندیشه ای خلاق و نو باز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار