امام جمعه اهل سنت رمشک گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرتی مهم و تاثیرگذار در سطح منطقه وجهان تبدیل شده است

مردم با ۹دی ماه نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مولوی یونس چاهانی امام جمعه اهل سنت  رمشک گفت : در حالی در آستانه هفتمین سالگرد حماس ۹دی قرارداریم،که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز پرثمرتر وبالنده تر میشود .

 وی افزود : جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرتی مهم و تاثیرگذار در سطح منطقه وجهان بدل شده است.

 چاهانی بیان کرد : روز نهم دی ماه روز تجدید میثاق با شهدا، ولایت و لبیک به مقام معظم رهبری امام خامنه ای وخروش ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است .

 امام جمعه اهل سنت رمشک اظهار کرد : روزی که مردم با حضور خود در نهم دی ماه 88 نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کردند و نشان دادند به آرمان های انقلاب وفادار هستند.

 چاهانی عنوان کرد : این مردم هر زمان احساس کنند خطر و تهدیدی از طرف بدخواهان نظام را نشانه گرفته یا دشمن قصد نفوذ در بدنه کشور و به هم ریختن انسجام داخلی داشته باشد خود جوش به صحنه آمده و آن را در نطفه خفه کرده و اعلام کرده اند که پای نظام ، انقلاب و رهبرشان هستند.

 امام جمعه رمشک گفت : خلق حماسه نهم دی وابسته به هیچ گروه،جریان ویا حزب وتشکلی نبوده ونیست وهیچ جریان وگروهی حق مصادره این حماسه سترگ وماندگار را ندارند،بلکه این حماسه متعلق به ملت بصیر وسلحشور ایران اسلامی است

 وی در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم ولایت مدار رمشک که همواره هوشیار و از شعور بالای سیاسی برخوردارند در مراسم گرامی داشت ۹دی را باشکوهتر از سال های گذشته برگزار کنند.

انتهای پیام /ح

۹دی  نظام مقدس ما را بیمه کرده است

برچسب ها: اخبارکرمان ، رمشک ، 9دی ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار