معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از کاهش آمار جرائم و تخلفات در نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی فراتی معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در مجمع سالیانه پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح استان سمنان گفت : این مجمع هرسال باهدف بررسی و تبیین راهکارهای عملیاتی برای پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه کاهش وقوع جرم در نیروهای مسلح مهم‌ترین رویکرد و اولویت این سازمان است افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و عملیات نظارت و بازرسی از نیروهای مسلح از سوی سازمان قضایی این نهاد در دستور کار قرار دارد.


معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به کاهش آمار جرائم و تخلفات نیروهای مسلح در یک سال گذشته بیان کرد: برگزاری این مجمع ظرفیت مطلوبی برای ارائه بهترین راهکارها در راستای کاهش این آمار و به صفر رساندن آن دارد.


وی با اشاره به اینکه تاکنون بالغ‌بر 670 مجمع پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح برگزارشده است تصریح کرد: برنامه پنج‌ساله پنجم پیشگیری از وقوع جرم در این نهاد تدوین می‌شود و به‌زودی به مرحله اجرا می‌رسد.


فراتی با تأکید بر لزوم توسعه گسترش فعالیت‌های این سازمان برای پیشگیری از وقوع جرم تصریح کرد: در سراسر کشور و استان‌ها معاون پیشگیری از وقوع جرم در ستاد کل نیروهای مسلح و سایر یگان‌ها راه‌اندازی می‌شود.


وی اضافه کرد: در آینده نزدیک برنامه چهارم پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح به پایان می‌رسد و می‌توان گزارشی دقیق از آمار تخلفات ارائه کرد.


انتهای پیام / ه


صحبت های معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در سمنان

 

منبع : تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.