فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف ۴ کیلو گرم تریاک و ۴۵ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمد، ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: به منظور ایجاد نظم و امنیت عمومی، مقابله با سوداگران مرگ و سارقان سابقه دار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۴۵ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان حرفه‌ای و مجرمان دارای سوابق کیفری تحت تعقیب در این شهرستان شدند.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در ادامه این عملیات موفق به کشف ۴ کیلو گرم مواد مخدر، ۳۰۰ متر کابل برق، ۱۰۰ کیلو گرم مرکبات، ۱ دستگاه خودرو و چندین قلم کلای سرقتی اعم از ابزار و آلات ساختمانی مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهراز معرفی متهمان دستگیر شده در این عملیات به مرجع قضایی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیت و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام /ر

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف ۴ کیلو مواد مخدر در قائمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار