سارقان سابقه دار در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام جعفری دبیر ستاد پیشگیری از جرایم خاص و عمومی مازندران با بیان اینکه دستگاه قضائی استان با برهم زنندگان امنیت عمومی برخورد می‌کند گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، سارقان سابقه دار شناسایی شدند و استان از وجود اراذل و اوباش پاک شده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت از زیربناهای توسعه در کشور است، افزود: پیشگیری و ارتقاء امنیت اجتماعی از شاخص‌های موثر طرح امنیت اجتماعی بوده است.

دبیر ستاد پیشگیری از جرایم خاص و عمومی مازندران گفت : طرح ظفر یکی از طرح‌ های موفق فرماندهی انتظامی مازندران است که در مرحله چهارم روز گذشته در شهرستان ساری اجرا شد.

حجت‌الاسلام جعفری افزود: این طرح در راستای ارتقاء نظم وامنیت اجتماعی و احساس امنیت عمومی در بخش های مختلف مبارزه با موادمخدر، کالای قاچاق، جمع آوری معتادان متجاهر، برخورد با اراذل و اوباش، سارقان و برخورد با تخلفات راهور و جرایم مختلف اجرا می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مازندران در چهارمین مرحله از این طرح که از بامداد روز گذشته در سطح شهرستان ساری و با شناسایی نقاط آسیب پذیر و حاشیه نشین شهر به مرحله اجرا درآمد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.