مديرکل راه و شهرسازي کهگيلويه و بويراحمد گفت: وزير راه و شهرسازي براي احداث جاده شهرستان لنده به تشان استان خوزستان موافقت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان از موافقت آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای احداث جاده شهرستان لنده به تشان استان خوزستان خبر داد.

علی محمد علیمردانی افزود: پرونده طرح راهسازی شهرستان لنده به تشان استان خوزستان توسط وزارت راه و شهرسازی با امضا آخوندی برای گرفتن ماده ۲۳ (ملی) به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد.

وی طول این طرح را ۵۵ کیلومتر عنوان کرد وادامه داد: برای احداث این جاده بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز بود که با امضا آخوندی وزیر راه و شهرسازی و در صورت موافقت سازمان برنامه و بودجه این اعتبارات از محل منابع ملی تامین می‌شود.

علیمردانی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح مسیر لنده به بهبهان خوزستان ۸۵ کیلومتر کاهش و مسیر تردد به خوزستان، شهرستان کهگیلویه و مرکز استان با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد افزود: جاده لنده به تشان ادامه طرح جاده جایزان به لیکک بود که با تکمیل طرح جایزان به لیکک مسافت شهرستان بهمئی با خوزستان ۴۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

 

انتهای پیام/ش

  احداث جاده 55 کیلومتری شهرستان لنده به تشان استان خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.