غلامرضا تاجگردون طی حکمی از فدراسیون ورزشهای همگانی به عنوان سفیر ورزش های همگانی معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛طی حکی از سوی رئیس فدراسیون ورزش های غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی به عنوان سفیر ورزش های همگانی معرفی شد.


رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به تدوین کتاب تحول و آینده نگری فدراسیون ورزشهای همگانی گفت: تدوین این کتاب ها برای هدف گذاری دقیق و آینده نگری ورزش های همگانی ضروری است که به حول قوه الهی آماده اجرای کامل است.


علی مجد آرا با بیان اینکه سند تحول ورزش های همگانی به تائید اعضای شورای عالی ورزش کشور نیز رسیده است ابراز امیدواری کرد با همکاری و پیگیری هیات های استانی در همه مناطق اجرایی شود.


وی ادامه داد: نسخه ای از سند تدوین شده برای اجرای کامل به اداره های کل ورزش و جوانان استان ها ارسال شده و باید برای اجرایی شدن آن همه دستگاه های مرتبط در مناطق اقدام کنند.


مجد آرا افزود: در قالب این سند شرح وظایف هر کدام از دستگاه‌های مختلف اجرایی در کشور برای توسعه روز افزون ورزش های همگانی مشخص شده است.


وی با ییان اینکه هم اکنون حدود ۲۱درصد جمعیت ۸۰میلیونی کشور در ورزش های همگانی فعالانه مشارکت دارند، گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده امیدواریم این تعداد تا سال ۱۴۰۴ به افزون بر ۵۰ درصد برسد.


مجدآرا ادامه داد: برای گسترش ورزش های همگانی در بیش از ۶۰ رشته تاکنون ۵۲ طرح تهیه و به استان ها ابلاغ شده است که باید با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی شود.


وی اضافه کرد: برگزاری دوره های آموزشی و فعالیت های فرهنگی جزء اولویت های فدراسیون در گسترش ورزش های همگانی در میان اقشار مختلف مردم کشور است.

انتهای پیام/د

ورزش همگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.