پژوهشگر گلستانی به عنوان پژوهشگر برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ دکتر سید مهدی جعفری مدیر مرکز پژوهش‌های صنعتی و معدنی شرکت غذاصنعت پژوه گلستان موفق به کسب عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در سال ۹۶ گردید.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تلاش‌ها و فعالیت‌های مستمر پژوهشی و تحقیقاتی دکتر سید مهدی جعفری مدیر مرکز پژوهش‌های صنعتی و معدنی شرکت غذاصنعت پژوه گلستان منجر به کسب عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در سال ۹۶ گردید.

قوانلو افزود: در جشنواره هفته پژوهش و فناوری کشور، لوح تقدیر پژوهشگر برگزیده کشور در گروه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در سال ۱۳۹۶ به دکتر سید مهدی جعفری اختصاص یافت.

به گفته وی، در متن لوح تقدیر ایشان که به امضای دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده، آمده است: " پژوهشگر گرامی جناب آقای دکتر سید مهدی جعفری اعتلای ارزش‌های دینی و فرهنگی و تداوم استقلال علمی و جنبش دانش بنیان کشور، مرهون تلاش ارزشمند استادان، پژوهشگران و اندیشمندانی است که با اندیشه خلاق و قلم پویای خود، آینده‌ای روشن و سرشار از امید را به ایران اسلامی هدیه می‌کنند.

از شما فرهیخته گرامی که با تعهد و مسئولیت پذیری و خلق آثار ارزنده علمی و پژوهشی خود به کسب مقام " پژوهشگر برگزیده کشور در گروه علوم کشاورزی و منابع طبیعی " در سال ۱۳۹۶ نائل شده اید، تقدیر و تشکر می‌کنم.

امیدوارم با حضور فعال خویش، به ویژه در سالی که به نام " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال " نامگذاری شده است، بیش از پیش شاهد شکوفایی استعداد‌ها، امید و خردورزی در عرصه‌های پژوهش و فناوری باشیم.

توفیقات روزافزون شما را در گسترش دانش و اعتلای معرفت، از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
انتهای پیام / ا
 

عنوان برتر پژوهشگر گلستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.