مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری گردهمایی بزرگ روز دانشجو و ایثارگر استان ذر ۲۰ آذر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ علی ‎اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: یکی از مهمترین اهداف این همایش بزرگداشت ۶۸ دانشجوی شهید استان است و دانشجویان باید همواره بیدار، بصیر و صدای مردم باشند.

وی در خصوص برنامه‎های روز دانشجو در ۲۰ آذر گفت: برگزاری کارگاه همراه با پرسش و پاسخ، تبیین سیاست‎های دانشجویی و آموزشی وزارتخانه‎های مختلف توسط مسئولان مرتبط با امور دانشجویی در این همایش ارائه خواهد شد.

فاضلی افزود: دیدار مسئولان کشوری و استانی با آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‎ فقیه در گلستان به منظور ارائه گزارش از نحوه اقدامات انجام شده در حوزه دانشجویی از جمله برنامه‎های پیش‎بینی شده در روز ۲۰ آذر است.

مدیر کل بنیاد شهید نقش آموزش و پژوهش را در باز کردن گره‎های کشور، مهم و موثر خواند و گفت: تا زمانی که قطار علمی کشور بر ریل تحقیق و پژوهش حرکت کند ما می‎توانیم از طریق دانش علمی و تخصصی در برابر تحریم‎ها و مشکلات بر روی پای خودمان بایستیم و مسائل کشور را با دانش بومی حل کنیم.

وی گفت:برگزاری مراسم روز دانشجو در حقیقت یک تلنگر و یادآوری برای تکلیف سنگینی است که بر عهده دانشجویان مومن و انقلابی گذاشته شده است.


انتهای پیام/م
 

 همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.