نماینده شهرستان الیگودرزدرمجلس شورای اسلامی:

مدیران ناکارآمد توسط استاندار برکنارشوند

نماینده شهرستان الیگودرز درمجلس شورای اسلامی گفت: استاندار لرستان باید مدیران ضعیف و بی انگیزه را برکنار و نیرو‌های توانمند و با انگیزه را برای مدیریت امور بکار بگیرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خدابخشی، نماینده مردم شهرستان الیگودرز درمجلس شورای اسلامی گفت: استاندار لرستان باید مدیران ضعیف و بی انگیزه را برکنار و نیرو‌های توانمند و با انگیزه را برای مدیریت امور بکار بگیرد.

خدابخشی با بیان اینکه جابجایی مدیران امری طبیعی و موجب تکاپوی بیشتر مدیران می‌شود گفت: برخی مدیران فعلی دستگا ههای اجرایی انگیزه خدمت به مردم را ندارند که امیدواریم استاندار لرستان باید ضمن جابجایی این مدیران تیمی توانمند برای مدیریت استان تشکیل دهند تا مشکلات استان مرتفع شود.

وی با بیان اینکه لرستان از استان‌های محروم کشور است افزود: بایستی مدیران توانمندی داشته باشیم تا بتوان اعتبارات را به خوبی جذب کنند و ایده‌هایی برای رفع محرومیت و تولید و اشتغال داشته باشند و تیم مدیریتی قدرتمند تنها راه برون رفت از مشکلات استان است.

وی با بیان اینکه جهت پیشرفت و توسعه لرستان استاندار را حمایت می‌کنیم اظهارکرد: مهمترین مشکل فعلی استان لرستان در همه شهرستان‌ها بیکاری و معضل اشتغال است.

خدابخشی با بیان اینکه خادمی، استاندار لرستان فردی با برنامه واز مدیران خوش فکر و توانمند دولت است اظهار کرد:امیدواریم مدیران جدید نیز همانند ایشان تفکر سیستمی و نگاه برنامه‌ای به حوزه کاری خود داشته باشند تا با این روش بتوان از مشکلات استان کاست.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به عملکرد ضعیف برخی مدیران استان، نمایندگان انتظار دارند استاندار نسبت به جایگزینی افراد توانمندتر و قوی‌تر با سرعت بیشتری اقدام نماید.

وی افزود: آنچه برای نمایندگان و مردم لرستان اهمیت دارد ارایه خدمات بهتر از سوی مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان است و این مسئله در جلساتی که نمایندگان با استاندار داشته اند مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/د

استاندار لرستان باید مدیران ضعیف را برکنار کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.