مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر از پیش بینی ۲۸ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های منابع طبیعی شهرستان دشتی خبر داد.

۲۸ میلیارد ریال برای پروژه‌های منابع طبیعی تصویب شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سهیل مهاجری مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر ظهر سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های منابع طبیعی شهرستان دشتی گفت: برای سال جاری بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی برای توسعه پروژه‌های این اداره در شهرستان دشتی پیش‌بینی و مصوب شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد قابل توجهی دارد و شهرستان دشتی یکی از شهرستان‌های وسیع استان است و امیدواریم در بخش‌های مختلف منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان نیز تحولی ایجاد شود.

مهاجری با اشاره به اجرای عملیات ابخیزداری حوزه گزدراز، لاور و احداث سازه‌های سنگی ملاتی در این شهرستان و همچنین عملیات آبخیزداری چاه‌چاهو اظهار داشت: توسعه و تکمیل پروژه‌های حوزه‌های آبخیز شهرستان دشتی یکی از ضرورت‌هایی است که در سال جاری اعتبار خوبی برای ان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: تجهیز پارک جنگلی چاه‌چاهو جنگل کاری در پارک‌های جنگلی این شهرستان و تثبیت شن‌های روان نیز از دیگر اقداماتی است که انشالله پس از رد و بدل شدن کامل موافقتنامه‌ها از محل سه درصد نفت و ماده ۱۸۰ عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در بخش دیگری از اظهارات خود، دیدار حضوری در شهرستان‌ها و بازدید مستمر از پروژه‌ها و شنیدن صدای مردم را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: اهداف منابع طبیعی بدون اعتماد و مشارکت مردم ناتمام خواهد بود و به بن بست می‌رسد.

وی ادامه داد: در منابع طبیعی استان زمینه‌های خوبی برای مشارکت‌های مردمی در بخش‌های مختلف فراهم شده است که انتظار می‌رود جنگلداران و کارکنان ما در شهرستان و همچنین در بخش‌های ستادی به این مسئله توجه بیش از پیش داشته باشند.

انتهای پیام/ف

 تصویب ۲۸ میلیارد ریال برای پروژه‌های منابع طبیعی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.