زوج جوان محلاتی به علت گازگرفتگی جان خود را در منزل از دست دادند.

 

پایان عشق کوتاه زوج جوان با مرگ خاموش/ چهارمین گازگرفتگی و مرگ در استان مرکزی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: زوجی جوان که تنها چند ماهی از ازدواجشان می‌گذشت، به علت گازگرفتگی در منزلی مسکونی در شهرستان محلات جان خود را از دست دادند.

سرهنگ خلجی افزود: هم اکنون تیم‌های انتظار امدادی و انتظامی جهت بررسی دقیق موضوع در محل حضور دارند.

محمود فلفلی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر محلات در هم گفت: متوفیان زن و شوهر جوانی هستند که بر اثر استنشاق گاز جان خود را از دست داده اند.

فلفلی افزود: این حادثه شامگاه گذشته و زمان خواب این زوج جوان به وقوع پیوسته ودر بررسی اولیه به نظر میرسد پکیچ نصب شده در داخل واحد به نسبت متراژ واحد مسکونی بسیار قوی بوده و باعث کاهش میزان اکسیژن در منزل شده است اما بررسی دقیق و کارشناسی با استفاده از ابزار فنی نیازمند زمان و بازگشت شرایط منزل به قبل از کشف اجساد است و پس از بررسی دقیق و نهایی گزارش قطعی منتشر خواهد شد

وی اضافه کرد: همکاران فرد متوفی پس از مشکوک شدن به عدم حضور وی در محل کار و در تماس با منزل و تلفن همراه وی متوجه مرگ زوج جوان شده اند.

این حادثه چهارمین حادثه گازگرفتگی و مرگ در طول 2 هفته گذشته در استان مرکزی است.

صبح امروز هم به علت نقص دودکش بخاری زن و شوهری در ساوه دچار گازگرفتگی شدند و مرد خانواده که در حدود ۳۲ سال سن داشت، جان خود را از دست داده و همسر وی هم به علت مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن به بیمارستان منتقل شد.

ششم آذرماه هم جوانی ۲۷ ساله در خمین به علت استفاده و روشن کردن اجاق گاز بدون هرگونه وسایل ایمنی در منزلش جان خود را از دست داد.

۲ روز پیش از این حادثه در روز چهارم آذر ماه هم ۴ عضو یک خانواده دریکی از روستا‌های شهرستان اراک بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.

بر اثر این حادثه تلخ، مادر خانواده حدودا ۳۲ ساله به همراه پسر ۴ ساله و دختران ۸ و ۱۰ ساله اش به علت مسدود بودن لوله بخاری جان باختند.

این در حالی است که کارشناسان ایمنی بار‌ها هشدار داده اند که توصیه‌های ایمنی را هنگام استفاده از وسایل گاز سوز رعایت کنند.

انتهای پیام / ج

جان باختن جوان زوج جوان محلاتی بر اثر گازگرفتگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.