بر اثر گاز گرفتگی یک زوج جوان در ساوه مرد خانواده جان خود را از دست داد .

مرگ خاموش سریالی اینبار در ساوه

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حدود 2 هفته بعد از مرگ خاموش یک خانواده در اراک و یک جوان در خمین این بار جوان ساوه ای دچار مرگ خاموش شد و جان خود را از دست داد.

 سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ساعتی پیش طی گزارشی که به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان ساوه اعلام شد، با اعزام تیم‌های امدادی و انتظامی به یکی از محله های شهرستان ساوه مشخص شد، زن و شوهری دچار گازگرفتگی شدند.

سرهنگ خلجی افزود: در این حادثه مرد خانواده که در حدود ۳۲ سال سن داشت، جان خود را از دست داده و همسر وی هم به علت مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن به بیمارستان منتقل شد.

وی اضافه کرد: علت بروز این سانحه انتشار گاز مونوکسید کربن در فضای اتاق به علت نقص دودکش بخاری اعلام شد.

ششم آذرماه هم جوانی ۲۷ ساله در خمین به علت استفاده و روشن کردن اجاق گاز بدون هرگونه وسایل ایمنی در منزلش جان خود را از دست داد.

۲ روز پیش از این حادثه در روز چهارم آذر ماه هم ۴ عضو یک خانواده دریکی از روستا‌های شهرستان اراک بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.

بر اثر این حادثه تلخ، مادر خانواده حدودا ۳۲ ساله به همراه پسر ۴ ساله و دختران ۸ و ۱۰ ساله اش به علت مسدود بودن لوله بخاری جان باختند.

این در حالی است که کارشناسان ایمنی بار‌ها هشدار داده اند که توصیه‌های ایمنی را هنگام استفاده از وسایل گاز سوز رعایت کنند.

انتهای پیام / ج

جان باختن  جوان  ساوجی بر اثر گازگرفتگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.