مدیرعامل سازمان اتش نشانی شهرداری اراک علت انفجار منزل مسکونی در اراک را نشت گاز مایع اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مسعود آقازیارتی مدیرعامل سازمان اتش نشانی شهرداری اراک گفت: علت انفجار و آتش سوزی در زیرزمین یک منزل مسکونی که دیشب   در کوی فاطمیه رخ داد نشت گاز مایع بود.

آقازیارتی افزود: این حادثه ساعت ۲۱:۱۱ شب گذشته رخ داد و پس از اطلاع رسانی آن به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله نیرو‌های عملیاتی ایستگاه ۱۰۰ به همراه گروه امداد و نجات ۱۰۳ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک به انتهای خیابان فاطمیه، سه راه پیوند، کوچه متانت ۲ اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در محل حادثه طبقه زیرزمین یک ساختمان سه طبقه مسکونی دچار انفجار و آتش سوزی شده و براثر شدت این حادثه شیشه‌ها و قسمتی از دیوارها، در‌ها و شیشه‌های طبقات دیگر ساختمان تخریب شده بود.

مدیرعامل سازمان اتش نشانی شهرداری اراک با بیان اینکه بر اثر این حادثه یکی از ساکنین که یک مرد بود به شدت دچار سوختگی شده بود ادامه داد: پس از جستجو در ساختمان مشخص شد سه نفر خانم هم در داخل طبقات دچار آسیب دیدگی شده بودند که آتش نشانان هر ۴ نفر را از ساختمان خارج کرده وو تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی بیان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش، با ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی سطح خیابان به کمک عوامل شهرداری، محل حادثه را به عوامل انتظامی تحویل داده و به ایستگاه خود بازگشتند.

مسعود آقازیارتی بیان کرد: کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی اراک پس از بررسی، علت بروز این حادثه را نشت گاز از یک کپسول مایع در زیرزمین مسکونی و ایجاد جرقه و در نهایت انفجار گاز و آتش سوزی اعلام کردند.


انتهای پیام / ج


مشخص شدن علت انفجار در منزل مسکونی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.