با همراهی دادگستری استان مرکزی، در نخستین نشست امسال ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان زرندیه به مشکلات ۹ واحد صنعتی رسیدگی شد.

نخستین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان زرندیه با هدف رفع موانع تولید، با حضور معاون قضائی دادگستری استان مرکزی در زرندیه تشکیل شد.

معاون قضائی دادگستری استان مرکزی گفت: نشست اقتصاد مقاومتی در سطح استان تشکیل می شود و در چند شهرستان دیگر در سطح استان مرکزی این نشست ها تشکیل شده و موضوعات طرح شده، در همان نشست رسیدگی و حل می شود. موضوعاتی که نیاز به پیگیری در سطح استان دارد، با حضور رئیس کل دادگستری استان تشکیل رسیدگی خواد شد و ب همین ترتیب مواردی که در سطح تهران باید مطرح بشود. در نشست شهرستان زرندیه به مشکلات ۹ واحد تولیدی شهرستان رسیدگی شد. زرندیه از شهرستان‌های پیشرو و در حال توسعه استان مرکزی است و ما در سطح استان پیگیر موضوعات مطرح شده خواهیم بود تا مشکلات این واحد‌های صنعتی برطرف بشود.

مهری فرماندار زرندیه نیز در این جلسه گفت: کارخانجات صنعتی و معدنی که چرخ اقتصاد این کشور را به گردش در می‌آورند قطعاً با موانعی روبرو هستند که این موانع اگر برطرف بشود کار این عزیزان تسهیل می‌شود و روند تولید پررنگ‌تر و پربارتر خواهد بود.

اقبالیون نماینده اتاق بازرگانی استان مرکزی در شهرستان زرندیه نیز گفت: جلسه اقتصاد مقاومتی برای شهرستان زرندیه در سال جاری برای اولین بار تشکیل و به مشکلات ۹ واحد تولیدی رسیدگی شد و امیدواریم با پیگیری مسئولان، مشکلات واحد‌های صنعتی حل بشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.