معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران بودجه صداوسیما را بسیار کم دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمد علی عبدالله زاده معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران امروز در نشست اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما و مجمع نمایندگان گلستان گفت: سازمان صداوسیما مشکل بودجه دارد، از این رو تلاش نمایندگان برای رفع این تنگنا ضروری است.

براهیمی عضو کمسیون فرهنگی مجلس نیز گفت: بودجه ۲ هزار میلیاردی سازمان صداوسیما کافی نیست و باید برای مقابله هجمه فرهنگی با 217 شبکه فارسی زبان بیگانه افزایش یابد.

تربتی نژاد دبیر مجمع نمایندگان مردم گلستان گفت: صدا وسیمای گلستان بدون تبعیض عمل می کند و با مشکلات مالی و کمبود امکانات مدیریت با انگیزه و نیروهای با نشاط است.

شهرام کوسه غراوی عضو کمسیون تلفیق بودجه مجلس و نماینده مردم شرق گلستان در مجلس  نیز در این نشست گفت: عملکرد صداوسیمای گلستان رضایتمند و ارتباط رسانه استان با نمایندگان ستودنی است.

همچنین در این نشست کاتب عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما گفت: رسانه ملی باید در تبلیغ قانون تسهیلات و اشتغال روستاییان به منظور تقویت فرهنگ کار، بیش از پیش تلاش کند.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سودابه
۱۶:۱۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
فیلمهای تکراری کمتر پخش بشه خیلی عالی میشه
Iran (Islamic Republic of)
فتحی
۱۶:۱۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
فیلمهای پلیسی چرا کم پخش میشه مثلا امسال در هفته نیروی انتظامی اصلا سریال پلیسی جالب از هیچکدوم از شبکه های سیما پخش نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
باید از بودجه سازمان دفاع کرد
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۹:۲۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۶
.متاسفانه بخصوص در این چند سال اخیر برنامه های تکراری و کم محتوی ،نشان از کمرنگ شدن محتوای فرهنگی در این نهاد اساسی درجامعه دارد