معاون امور استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۴ هزار دقیقه برنامه از پیاده‌روی اربعین حسینی تولید و پخش می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما پیش از ظهر امروز در آئین تودیع معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز ایران همراه دولت بوده و به هیچ وجه مچ‌گیری و تخریب را مبنای کار قرار نداده است و از دولت حمایت می‌کند.

وی با اشاره به این که در آستانه اربعین حسینی برنامه‌های مستند و تولید برنامه‌های پیاده‌روی اربعین حسینی از استان‌ها پخش می‌شود افزود: در این زمینه 33 مستند از استان‌ها و دو مستند بلند تهیه شده و 14 هزار دقیقه از مراسم اربعین حسینی از شبکه‌های سراسری کشور پخش می‌شود.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مردم اردبیل نقش ارزنده‌ای در تحقق انقلاب اسلامی ایران داشتند و این استان مفاخیری را به کشور معرفی کرده که نباید این مفاخیر فراموش شود.

دارابی از آمادگی صدا و سیمای مرکز جمهوری اسلامی ایران از تولید برنامه‌های مستند، معرفی، تاریخ و جاذبه‌های فرهنگی کشور خبر داد و اظهار کرد: تولید برنامه‌ها با محوریت مفاخیر و مشاهیر کشور مبنای کار قرار گرفته که این امر نیز محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای ایران اولویت دادن به مناطق مرزی و ایجاد امکانات در این مناطق است و برنامه‌های کودک و نوجوان نیز مبنای کار قرار داده شده است.

معاون  امور استان های سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران از اهتمام ویژه امام جمعه اردبیل به صدا و سیمای مرکز استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: آیت‌الله سید حسن عاملی حساسیت ویژه‌ای به انتخاب مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل داشت که این امر قابل اهمیت بوده چرا که امام جمعه اردبیل به تک تک نیروهای صدا و سیمای مرکز اردبیل اشرافیت داشته است.

وی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مددی مدیرکل سابق مرکز صدا وسیمای مرکز اردبیل خبر داد و گفت: وی در طول این مدت زحمات بسیاری کشیده و جزو نیروهای فرهیخته بود که امیدواریم با حضور نیروی تخصصی و کاردان همچون ملااحمدی شاهد رشد و توسعه صدا و سیما در اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ی

۱۴ هزار دقیقه برنامه از پیاده‌روی اربعین حسینی تولید و پخش می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.