مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: در حال حاضر 52 هزار معلول در استان اردبیل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری،مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در همایش جهانی روز معلولان در مجتمع فدک اردبیل افزود: در حال حاضر 52 هزار معلول در استان اردبیل وجود دارد که از این تعداد 20 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند و از خدمات مربوطه  این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر تحویل 608 واحد مسکونی به معلولان اردبیلی آغاز شده و برنامه‌ریزی شده تا پایان امسال این واحدهای مسکونی به معلولان تحویل داده شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: معلولیت محدودیت نیست و معلولان اردبیلی در بخش‌های مختلف از جمله ورزش توانسته‌اند این شعار را محقق کنند.

ستاری از خرید تجهیزات توانمندی معلولان در اردبیل خبر داد و بیان کرد: در این زمینه یک میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه شده که انتظار می‌رود معلولان از لحاظ تجهیزات و توانمندی مشکلی نداشته باشند.

وی از ارائه تسهیلات بلاعوض به معلولان در استان خبر داد و بیان کرد: در این زمینه در حوزه مسکن در بخش روستایی 18 میلیون تومان و در شهرها نیز 30 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: معلولانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند از خدمات رایگان تحصیل برخوردار شدند و در تمام مقاطع تحصیلی می‌توانند بدون شهریه به تحصیل بپردازند.

انتهای پیام/ح

آغاز تحویل 608 واحد مسکونی به معلولان استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
52000معلول یعنی از هر 10 نفر شهرستانی اردبیل1نفر معلوله!