نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت : حفظ و نگهداری محیط زیست امری مهم است و اگر همه جانبه به آن نگاه نشود عوارض مرئی و نامرئی خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با فرمانده یگان محیط زیست کشور گفت : حفظ محیط زیست نیازمند تلاش و کوشش همه جانبه است و اگر محیط زیست نظم آن از بین برود خطراتی برای انسان و دیگر آفریده‌ها دارد.


وی افزود : انسان در محیط زیست خود باید به درستی نقش خود را ایفا کند و با دستکاری محیط زیست سبب تخریب آن نشود.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت : انسان‌ها با انجام آزمایشات اتمی و شیمیایی همه چیز را در نظام آفرینش خراب کرده و بسیاری از گیاهان و نسل‌های آنها را منقرض کرده‌اند.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود : نظام عالم نظام حکمت بوده و خداوند هر چیزی را در جای خودش و به اندازه خود قرار داده است.


وی تصریح کرد: چرخه زندگی به یکدیگر متصل است و اگر یک چیز در محیط زیست تخریب شود بر روی دیگر امور زندگی تاثیر می‌گذارد اما بشر هنگامی که از سم پاشی استفاده می‌کند همه چیز در معرض خطر قرار می‌گیرند و در استان خراسان جنوبی به جز درختان زرشک و عناب مابقی درختان دچار کرم خطرات شده‌اند.
انتهای پیام/ک

حفظ محیط زیست نیازمند عزم ملی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار