اورژانس استان زنجان در هشت ماهه نخست امسال بیش از ۲۲ هزار مأموریت انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ زراعتچی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی استان زنجان گفت: طی هشت ماه نخست امسال، ۲۲ هزارو ۸۶۶ مأموریت توسط اورژانس استان زنجان انجام گرفته است.
زراعتچی با اشاره به اینکه تعداد مأموریت‎های شهری انجام شده در هشت ماه نخست امسال ۱۶ هزار و ۲۶۲ مورد است افزود: در همین مدت ۵ هزار و ۶۴۲ مأموریت جاده‎ای توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه در این هشت ماه تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی ۱۵ هزار و ۷۹۱ نفر اعلام شده است گفت : ۲ هزار و ۴۰۱ نفر هم در محل حادثه درمان شده‎اند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی استان زنجان از انجام دو مورد زایمان داخل آمبولانس خبر داد و گفت: ۸ هزار و ۵۶۵ فقره مشاوره نیز به بیماران اورژانسی طی این مدت ارائه شده است.
زراعتچی با اشاره به اینکه تعداد مسمومیت‎ها با مونوکسید کربن طی هشت ماه نخست امسال ۴۲ نفر گزارش شده است افزود: ۵۷ مأموریت هم توسط اورژانس هوایی استان زنجان انجام شده است که در پی این مأموریت‎ها، ۸۱ نفر از بیماران خدمات مورد نیاز را دریافت کرده‎اند.
گفتنی است ۱۳ نفر از بیمارانی که از طریق اورژانس هوایی استان زنجان خدمات دریافت کرده‎اند، بیمار سکته مغزی بوده‎اند.

 

انتهای پیام/ع

 

انجام ۵۷ ماموریت توسط اورژانس هوایی استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.