به مناسبت هفته بسیج نشست مشترک بسیج اصناف ، اتاق اصناف و مجموعه واحدهای صنفی با حضور رییس کمیسیون اقتصادی برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، بامری ، مسئول سازمان بسیج اصناف استان کرمان گفت : هدف از برگزاری این برنامه بیان مشکلات واحدهای صنفی مختلف در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال است تا بتوانیم نظام جمهوری اسلامی ایران را به اهدافش نزدیک کنیم.

وی افزود : در این مراسم سعی کردیم مشکلات و معضلات اقتصادی که در کارگروه ها وجود داشت با حضور رییس کمیسیون اقتصادی بررسی کنیم .

بامری گفت : یکی از مشکلات و معضلاتی که باید بیشتر مورد توجه مسئولین قرار گیرد بحث قاچاق کالا ، واردات بی رویه و حمایت از تولیدات داخلی است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی تمام تلاش خود را برای سهولت در کار فعالان اقتصادی به کار می بریم.

وی افزود : یکی از قوانینی که نیاز به اصلاح دارد و در دستور کار کمیسیون اقتصادی است ، قانون مالیات بر ارزش افزوده است که اصلاح این قانون در حال نهایی شدن است.

پورابراهیمی از قاچاق کالا و ارز به عنوان مهم ترین مشکل یاد کرد و گفت : چالش های اساسی در این حوزه داریم و هرچه سریع تر اصلاح این قانون را به صحن علنی مجلس اعلام می کنیم .

رییس کمیسیون اقتصادی با اعلام اینکه یکی از دغدغه های فعالان اقتصادی بحث تراکنش های بانکی است افزود : توافقی با سازمان مالیاتی کشور انجام شد که این موضوع در استان ها با مدیریت سازمان ها ، حضور نمایندگان مردم، اتاق اصناف ، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون عملیاتی شود.

انتهای پیام/ی

دغدغه فعالان بانکی بحث تراکنش های بانکی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار