امام جمعه شهرستان رابر گفت: تفکر بسیجی ما، داعش زائیده استکبار جهانی را نابود و به زوال کشاند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت الاسلام  مهدی صادقی خطیب جمعه رابر در خطبه های  این هفته گفت: یکی از هدایایی که خداوند به انسان ها عنایت کرده رحمت است، درواقع رحمت حکم کلیه دوم را دارد که در صورت از کارافتادن کلیه اول همچنان به کارخود ادامه می دهد.
حجت الاسلام صادقی ادامه داد: رحمت یک علاقه یکطرفه است و در این نوع علاقه انسان به کسی محبت می کند که محبتش را پاسخ نمی دهد وحتی ممکن است استحقاق ولیاقت این محبت را نیز نداشته باشد و بدون هیچ توقعی از سوی یکی به دیگری انوار محبت تابانده می گردد.
امام جمعه رابر در بخش دیگری از سخنانش باگرامیداشت وتبریک هفته بسیج گفت: بسیج یک فرهنگ است واگر بخواهیم این فرهنگ را در یک جمله تعریف کنیم باید بگوییم پیشروبودن در همه عرصه های اساسی زندگی و به صحنه آمدن و به میدان آمدن و می بینیم این تفکر در بیرون از مرزهای ایران نهادینه شده است و با این تفکر توانسته ایم داعشی که زائیده استکبارجهانی است را با فرماندهی سردار سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی از بین ببریم.
وی در پایان گفت: خواسته معلمان پیش دبستانی از آموزش وپرورش رسیدگی به حق آنها برای استخدام براساس عدالت و استحقاق و سابقه کاری است.

انتهای پیام/ی

فرماندهی سرباز جهان اسلام داعش را نابود کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار