امام جمعه ریگان گفت:بسیج در 8سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی بر جای گذاشته است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان  در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان گفت:بسیج در هشت سال دفاع مقدس کارنامه ی درخشانی از خودش به جای گذاشت.

امام جمعه ریگان ادامه داد:اگر بسیج مستضعفین در هشت سال دفاع مقدس نبود امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود.

وی افزود:امروز پس از جنگ تحمیلی این بسیج بوده است که با روحیه ی جهادی در عرصه ی سازندگی توانسته است مناطق جنگی را پاک سازی و محرومیت زدایی را از مناطق محروم کشور را در دستور کار خود قرار دهد و امروز پیروزی هایی را که در منطقه شاهد آن هستیم، این نیروی بسیجی است که در منطقه دست به دست هم داده تا استکبار جهانی را به خاک مذلت نشانده است.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی اشاره داشت به زلزله غرب کشور و عنوان کرد:در زلزله کرمانشاه همه به کمک زلزله زدگان شتافتند. رهبر معظم انقلاب هم به این مناطق رفتند و شکوه استقبال دیدار چهره به چهره در دیدار رهبر معظم در میان مردم زلزله زده بهترین مرهم بر زخم زلزله زدگان بود.

خطیب جمعه ریگان گفت:مقاوم سازی و نظارت درست بر ساخت و ساز منازل مسکونی را همه ی مسولین در دستور کار خود قرار دهند تا در مقابل بلایای طبیعی تلفات کمتری را شاهد باشیم.

وی اشاره داشت به نابودی داعش و پیام تبریک سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری و افزود:خیال نکنید که داعش نابود شد و دیگر آسوده خاطر باشید، نه خیر تاکید می کنم که از دشمن غافل نشوید و آنهایی که این توطئه ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست و حفظ وحدت نباید فراموش شود.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی در ادامه اشاره داشت به بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در ایران و بیان داشت:لاریجانی دبیر حقوق بشر فرمودند،باز کردن دفتر اتحادیه اروپا در کشور ما زمینه نفوذ آمریکایی ها در کشور را فراهم می کند در فتنه ۸۸ اشخاصی که دستگیر شدند از کشورهای اروپایی و جاسوس های اتحادیه اروپا بودند.

وی افزود: در به وجود آوردن و حمایت از داعش اتحادیه اروپا نقش بسیار مهمی را داشته است لذا مسئولین باید مواظب باشند با باز گشایی دفتر اتحادیه اروپا در کشورمان باعث نفوذ بیگانه در کشورمان نباشیم .

انتهای پیام/ی

مواظب نفوذ بیگانگان به کشور باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.