رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مزاحم تلفنی شبکه اجتماعی تلگرام که عکس های خانوادگی را منتشر می کرد در دام پلیس فتای استان افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سرگرد روح الله شهبازی پور رئیس پلیس فتای استان گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتای استان مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی وی در شبکه اجتماعی تلگرام، موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

 شهبازی پور افزود: با تلاش پلیس فتا فرد متهم شناسائی و پس از احراز هویت، با کسب مجوز قضائی دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم جوان 20 ساله و از آشنایان شاکی بوده که در بازجویی های پلیسی این عمل مجرمانه را انتقام وخصومت شخصی از فرد شاکی عنوان کرد.

شهبازپور با بیان اینکه فضای سایبری مکانی برای عقده گشایی و کینه جویی نیست و هیچ تخلفی از چشم تیزبین پلیس مخفی نخواهد ماند گفت: شبکه های اجتماعی تلفن همراه ابزاری مفید و خطرناک است که حضور ناآگاهانه و بدون رعایت اصول ایمنی کاربران در این فضا، آسیب های فراوانی به دنبال خواهد داشت.

وی از عموم مردم خواست از اشتراک گذاری تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند و در صورت مشاهده با هرگونه جرائم رایانه‌ای مراتب را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس‌های مردمی گزارش کنند.

 

انتهای پیام/ش

پلیس فتای استان مزاحم تلگرامی  را دستگیر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.