بیمه سلامت؛

اضافه شدن چهار درمانگاه در بروجرد به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت

رئیس بیمه سلامت بروجرد گفت: با توجه به این که تنها ۲ بیمارستان دولتی طرف قرارداد بیمه سلامت بودند و این دو مرکز جوابگوی نیاز بیمه شدگان نبودند، در پی درخواست‌ها چهار درمانگاه به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احمد علی پناهی رئیس اداره بیمه سلامت بروجرد گفت: از ابتدای آبان طرح بیمه سلامت در مطب‌ها و مراکز خصوصی حذف شد و دارندگان این بیمه تنها می‌توانند برای دریافت خدمات به بیمارستان‌های دولتی مراجعه کنند که در بروجرد تنها ۲ بیمارستان دولتی امام (ره) و چمران طرف قرارداد دارندگان بیمه سلامت بودند.

وی اضافه کرد: با توجه به این که بیش از ۱۵۰ هزار نفر در شهرستان بروجرد تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته بودند، این دو بیمارستان جوابگوی نیاز آن‌ها نبوده و به همین دلیل درخواست دادیم تا تعداد مراکز طرف قرارداد این بیمه افزایش یابد.

پناهی اظهار داشت: بعد از مکاتبات لازم، چهار درمانگاه دیگر به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت اضافه شدند که درمانگاه فرهنگیان، اعتماد، امام سجاد (ع) و پرتو به دو بیمارستان دولتی اضافه شدند و در حال حاضر ۶ مرکز در بروجرد طرف قرارداد بیمه سلامت هستند.

به گفته وی دارندگان بیمه سلامت در شهرستان بروجرد فقط با مراجعه به این ۶ مرکز می‌توانند خدمات لازم را دریافت کنند و هیچ یک از مطب‌ها و مراکز خصوصی این دفترچه‌ها را پذیرش نخواهند کرد.

رئیس اداره بیمه سلامت بروجرد تصریح کرد: البته با توجه به مشکلات و نیاز به این مراکز، درخواست داده ایم تا تعدادی آزمایشگاه، سی تی اسکن، فیزیوتراپی و ام آر آی هم در لیست مراکز طرف قرارداد این بیمه قرار بگیرند تا بتوان خدمات بیشتری را به بیمه شدگان ارائه داد.

پناهی به بیمه ایرانیان اشاره کرد و افزود: در روند این بیمه به ازای هر فرد ۲۴۰ هزار تومان به صورت یکجا دریافت می‌شود و در این نوع بیمه ضروری است که همه اعضای خانواده بیمه شوند تا بتوانند خدمات لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/م

چهار درمانگاه در بروجرد به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت اضافه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار