انتصاب جدید؛

مدیرکل جدید بیمه سلامت لرستان معرفی شد

در آیینی امروز با قدردانی از زحمات خانم آزادی، خانم شاهدخت فتحی بیرانوند به عنوان مدیرکل جدید بیمه سلامت استان معرفی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  در این آیین، خانم کشـاورزی معاون بیمه خدمات سلامتِ سازمان بیمه سلامت ایـران با بیان اینکه اساس حوزه سلامت در کشور بر ابلاغ سیاست‌های کلان مقام معظم رهبری شکل گرفته گفت: هزینه‌های مالی بیمار، چگونگی دسترسی بیمار به خدمات پزشکی و متناسب بودن خدمات با نیاز‌های بیمار از وظایف اصلی حوزه سلامت است.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و تعیین منابع مالی، مطالبات و بدهی‌های معوقه پرداخت می‌شود.

خجسته پورمعـاون سیاسی، امنیتی استاندار نیز در این آیین، با بیان اینکه حضور بانوان توانمند در رده‌های مدیریتی در اولویت دولت تدبیر و امید قرار دارد، یکی از اقدامات مهم دولت در حوزه سلامت را اجرای طرح تحول نظام سلامت دانست که توانست برای اقشار مختلف منشاء برکت باشد.

در ادامه خانم آزادی مدیرکل سابق هم با اعلام اینکه ۲۵۰ هزار نفر از مردم استان که فاقد پوشش بیمه‌ای بودند اکنون از خدمات بیمه‌ای استفاده می‌کنند گفت: این تعداد بیمه شده می‌توانند از ۷۰۰ موسسه تشخیص درمان در شهر‌ها و ۱۱۳ موسسه در روستا‌ها از خدمات حوزه سلامت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/د

معرفی مدیرکل جدید بیمه سلامت لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار