۱.۵ میلیون لیتر نفتگاز در یک ماه گذشته در بخش کشاورزی شهرستان ساری توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرزین فرهادی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گفت: آبان ماه امسال ۳۲۴ درخواست سوخت برای واحد‌های دامداری، مرغداری، صنایع تبدیلی و ماشین آلات کشاورزی شهرستان ساری صادر شد که از این تعداد یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۱۵۰ لیتر نفتگاز در این شهرستان توزیع شد.

وی بابیان اینکه ۵۹ درخواست تامین سوخت برای واحد‌های مرغداری این شهرستان صادر شد، افزود: ۶۹۲ هزار و ۵۰۰ لیترنفتگاز بین واحد‌های مرغداری دارای مجوز صنعتی معتبر توزیع شد

فرزین فرهادی گفت: در این مدت ۱۲ درخواست سوخت برای واحد‌های دامداری شهرستان ساری صادر شد که ۱۹ هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز بین واحد‌های پرورش دهنده دام سبک و سنگین دارای مجوز صنعتی و سنتی این شهرستان توزیع شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری افزود: ۲۵۱ درخواست سوخت برای ماشین آلات کشاورزی، صنایع تبدیلی و گلخانه صادر شد که برای این تعداد ۸۰۸ هزار و ۱۵۰ لیتر نفتگاز توزیع شد.

وی گفت:مرغداران و دامداران شهرستان ساری باید با مراجعه به سامانه مدیریت درخواست فرآورده‌های نفتی و بارگذاری برگه جوجه ریزی، برگه بهداشت و پروانه بهره برداری سوخت مورد نیاز خود را درخواست کنند.

انتهای پیام /ر

توزیع سوخت در بخش کشا ورزی شهرستان  ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.